سامانه «کالا به فی» راه‌اندازی شد

سامانه «کالا به فی» راه‌اندازی شد

سامانه «کالا به فی» راه‌اندازی شد؛ سامانه «کالا به فی» سامانه‌ای برای نظارت بر بازار، حمایت از مصرف‌کنندگان و دریافت نظرات و شکایات درباره نمایشگاه‌های بهاره و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تا عید راه‌اندازی شد.

به گزارش ، سامانه «کالا به فی» به‌منظور نظارت بر بازار، حمایت از مصرف‌کنندگان و دریافت نظرات و شکایات مردمی درباره تمامی اصناف کشور، نمایشگاه‌های بهاره و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تا عید توسط مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف ایران و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان راه‌اندازی شده است.

مردم با استفاده از این سامانه می‌توانند، اصالت کالاها را با اسکن بارکد روی آنها تأیید کنند، در صورت مشاهده هرگونه تخلف مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب و جعلیات، شکایت خود را ثبت کنند، نظرات و پیشنهادات خود را درباره قیمت و کیفیت کالاها و خدمات ارائه دهند، از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به بازار و قیمت کالاها مطلع شوند و نظرات و شکایات خود درخصوص اصناف نمایشگاه‌های بهاری و فروشگاه‌های منتخب طرح عید تا عید را ثبت کنند.

اپلیکیشن «کالا به فی» برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است و مردم می‌توانند آن را از کافه‌بازار، سیب‌اپ و یا وبگاه مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران دانلود کنند.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران به ‌آدرس NNCGS1.com مراجعه کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...