اعلام آمادگی برای احیای اقتصاد کشور

اعلام آمادگی برای احیای اقتصاد کشور

اعلام آمادگی برای احیای اقتصاد کشور؛ اتاق‌های بازرگانی در نقش حلقه‌های واسط قادر خواهند بود تا در مشارکت با رئیس‌جمهور منتخب در ساخت اجماع اجتماعی و اقناع ملی با هدف اجرای اصلاحات اقتصادی در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش، در حاشیه هفدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران که صبح سه‌شنبه 19 تیرماه 1403 برگزار شد، بیانیه اتاق تهران در حمایت از انتخاب مردم و اعلام آمادگی اتاق تهران برای اجماع‌سازی و کمک به دولت در جهت نیل به اهداف شعار سال قرائت شد که اکثریت هیات نمایندگان اتاق تهران به آن رای مثبت دادند.

متن بیانیه اتاق تهران به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس‌‌جمهور منتخب محترم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران

حضور دغدغه‌مند ملت ایران در انتخاب چهاردهمین ریاست جمهور ایران اسلامی، امیدی دوچندان نزد عموم ملت ایران و همچنین فعالان اقتصادی کشور ایجاد کرد تا با تلاش مضاعف، زمینه تحقق شعار سال و امکان بروز و ظهور حداکثر مشارکت مردمی به‌منظور دستیابی به اهداف برنامه هفتم توسعه را فراهم کنند.

امروز عمده‌ترین موضوع کشور رفع مشکلات اقتصادی است که باعث شده طبقات اجتماعی کشور به‌خصوص افراد کم‌درآمد دستخوش بحران‌های معیشتی شده و با دشواری و تنگنای مالی روبه‌رو شوند و بدیهی است ریاست جمهور نیز تلاش خواهد کرد تا با ایجاد تدابیر مناسب، ایجاد همدلی حداکثری و همگرایی بین‌المللی در دوره 4 ساله ریاست خود، با ساخت خاطره‌ای خوش از کارآمدی وجهه دولت جمهوری اسلامی ایران نزد ایرانیان و دیگر ملت‌های دوست را دوچندان موفق تداعی کند.

اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در نقش حلقه‌های واسط اجتماعی- اقتصادی قادر خواهند بود تا در مشارکت با رئیس‌جمهور منتخب در ساخت اجماع اجتماعی و اقناع ملی با هدف اجرای اصلاحات اقتصادی در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده و با ارائه پیشنهادات خود درباره کنترل تورم و رشد نقدینگی، مدل‌های رفع ناترازی در حوزه‌های مختلف از انرژی گرفته تا صندوق‌های بازنشستگی و تأمین اجتماعی، افزایش و بهبود عملکرد و کارآیی دولت و کشور و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر به یاری دولت شتافته، نقش مشورتی خود را به صداقت و درستی با لحاظ اولویت حفظ منافع ملی ایفا و محقق کنند.

امروز در همراهی با ملت ایران و درراستای تأمین منویات رهبر معظم انقلاب، همکاران شما در اتاق بازرگانی تهران، بر این باورند که با عمل به وظیفه ملی خود، نقش تاریخی در احیای اقتصادی ایران ایفا کرده، دوشادوش همراهان جنابعالی در دولت چهاردهم آرزوی سترگ ایرانیان جهت نیل به پیشرفت را به منصه ظهور برسانند.

اکنون در این فراز تاریخی فرصت را مغتنم شمرده ضمن تقدیم صمیمانه‌ترین تبریکات، دست رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران را به گرمی فشرده و با آرزوی توفیق الهی برای آن جناب، درنهایت خلوص نیت و فقط جهت کامیابی ملت بزرگ ایران آمادگی خود برای ارایه برنامه احیای اقتصادی کشور را اعلام می‌کند.

رجاء واثق داریم خردمندی، صداقت و اراده ملی آن مقام در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران عزیز با همدلی و همکاری همگان صورت تحقق خواهد پذیرفت و 38 هزار عضو خانواده اتاق بازرگانی تهران نیز، به‌عنوان لایه قابل توجهی از این مشارکت سترگ اجتماعی، در سایه رهبری نظام و ریاست جنابعالی بر جمهور ایران، گامی بلند در این فرآیند ملی برخواهند داشت.

توفیقات الهی را برای شما در خدمت به ملت ایران آرزومندیم.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران»
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...