وزیر بعدی بساط سوداگران را جمع کند

وزیر بعدی بساط سوداگران را جمع کند

وزیر بعدی بساط سوداگران را جمع کند؛ ما فرصت نداشتیم بساط فعالان عرصه سوداگری را جمع کنیم اما امیدواریم وزرای بعدی این کار را انجام دهند.

به گزارش ، وزیر راه و شهرسازی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: هیچ بخشی بدون نظارت سازمان هواپیمایی عرضه بلیت پروازهای اربعین را انجام نمی‌دهد و سازمان تعزیرات و سازمان هواپیمایی نیز نظارت‌های لازم را در این بخش انجام می‌دهند.

مهرداد بذرپاش با بیان اینکه برای اربعین امسال از ۲۶ فرودگاه کشور پروازها انجام خواهد شد، افزود: ۱۵۰۰ پرواز رفت و ۱۵۰۰ پرواز برگشت برنامه‌ریزی شده است که نسبت به سال قبل رشد خوبی را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: احتمالا در روزهای پایانی اربعین بازهم پروازها اضافه خواهد شد. قیمت بلیت نیز مصوب و اعلام شد و سازمان هواپیمایی باید نظارت‌های لازم را داشته باشد و برخوردهای جدی انجام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی‌ با اشاره به اینکه هیچ بخشی بدون نظارت سازمان هواپیمایی عرضه بلیت را انجام نمی‌دهد، تصریح کرد: سازمان تعزیرات و سازمان هواپیمایی کشوری نظارت‌های لازم را در این بخش انجام می‌دهند. ما فرصت نداشتیم بساط فعالان عرصه سوداگری را جمع کنیم اما امیدواریم وزرای بعدی این کار را انجام دهند.

بذرپاش با بیان اینکه اربعین عرصه‌ای نیست که به مردم ظلم شود، افزود: بلیت به صورت پلکانی و تدریجی عرضه می‌شود. همچنین برای کسانی که قصد دارند به صورت کاروانی، هیاتی و گروهی عزیمت کنند نیز خط متفاوتی قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم سال آینده روش‌های بهتری برای عرضه بلیت ارائه شود. امسال هم تلاش می‌کنیم بازار را بهتر مدیریت کنیم.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: امسال تعداد اندکی واردات اتوبوس انجام شده و در سفرهای اربعین وارد چرخه فعالیت خواهند شد. البته فرآیند مصوبه واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس در بروکراسی‌ها به کندی پیش می‌رود.

بذرپاش افزود: حدود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس از کشور عراق به صورت مستقیم از مبدا تهران به زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد و برای جبران کمبود ناوگان اتوبوس از دستگاه‌های ارگان‌های دیگر بهره‌مند خواهیم شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...