نرخ‌های جدید نان اعلام شد

نرخ‌های جدید نان اعلام شد

نرخ‌های جدید نان اعلام شد؛ نرخ جدید 5 نوع نان شامل بربری، لواش و انواع تافتون‌ها در شهر تهران اعلام شد.

به گزارش، بر اساس اعلام نانوایان سنتی نیز قیمت نان بربری ساده با آرد نوع یک، از 1 هزار و هشتصد تومان به 2 هزار و پانصد تومان و بربری ساده با آرد نوع دو از 2 هزار و پانصد تومان به 3 هزار و پانصد تومان رسید.

نان لواش با آرد نوع یک از پانصد تومان به هفتصد تومان تغییر قیمت یافت و لواش نوع دو نیز از ششصد و پنجاه به نهصد تومان رسید.

قیمت نان سنتی تافتون با آرد نوع یک، از 900 تومان به 1 هزار و دویست و شصت تومان و نوع دو از 1 هزار و دویست به 1 هزار و پانصد تومان رسید، همچنین قیمت نان ماشینی تافتون با آرد نوع یک از هفتصد به 850 تومان و نوع دو از 1 هزار به 1 هزار و دویست تومان تغییر یافت.

بنابر این گزارش پیشتر قیمت نان در استان‌های مختلف اصلاح شده بود و همچنین قیمت نان از سال 1400 تاکنون در تهران تغییر نکرده بود.

در همین حال رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی گفت: با توجه به اینکه قیمت نان سنگک در ۱.۵سال گذشته حدوداً از ۳ هزار تومان به ۵ هزار تومان با تعامل صورت‌ گرفته افزایش یافته بود، در این دوره دیگر افزایش قیمت ندارد.

محمد سلیمانی اظهار داشت: این نان با آرد یارانه‌ای نوع 2 در تهران تولید می‌شود و برای ایجاد تعادل در بازار، آرد یارانه‌ای نوع یک به آن اختصاص نمی‌یابد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...