معرفی خدمات تعامل سازمانی اول در مشهد
معرفی خدمات تعامل سازمانی اول در مشهد؛ نخستین همایش تخصصی راهکارهای سازمانی همراه اول با هدف معرفی خدمات نوین ارتباطی و آغاز فصل تازهای از تعامل مستقیم با مشتریان راهبردی در مشهد برگزار شد.
به گزارش صنعتصنف، نخستین همایش تخصصی راهکارهای سازمانی همراه اول همزمان با نمایشگاه بینالمللی فرصتهای سرمایهگذاری در مشهد برگزار شد؛ رویدادی که با هدف معرفی خدمات ارتباطی پیشرفته این اپراتور برای سازمانها و کسب و کارهای بزرگ طراحی شده بود و آغاز فصل تازهای از تعامل مستقیم همراه اول با مشتریان راهبردی در سطح استانها را رقم زد.
همراه اول نخستین همایش تخصصی راهکارهای سازمانی خود را در هتل میثاق مشهد با حضور جمعی از مدیران حوزه کسب و کار سازمانی از جمله فاطمه سوداگری (رییس اداره توسعه بازار سازمانی)، محمد گودرزی (رییس اداره فروش راهکارهای سازمانی)، مریم رضاپور (رییس اداره مگاپروژه های سازمانی)، مریم صفایی (رییس اداره پشتیبانی فنی سازمانی)، امید استادرحیمی (رییس اداره توسعه محصولات و خدمات سازمانی) و حسن آذری نصرآباد (مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی) برگزار کرد و ضمن ارائه راهکارهای تخصصی، در پنل تعاملی پایانی نیز پاسخگوی دغدغهها و پرسشهای مخاطبان بودند.
بنابر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در این رویداد ضمن ترسیم جایگاه برتر همراه اول در بازار ارتباطات کشور، راهکارهایی از جمله سیمکارتهای سازمانی، سیم پوز، بیسیم سازمانی آواک، شبکههای امن APN و MVPN، چتر دیتا، ابر همراهی، سرویس Call Signature و چت بات هوشمند همیار نیز معرفی شد.
بخشهایی از همایش به ارائه تجربه موفق همکاری ایرانخودرو خراسان، مرور مگاپروژههای ملی همراه اول در حوزههایی از جمله انرژی و سلامت و نیز تشریح پروژه هوشمندسازی مشهد با همکاری سه جانبه با استانداری و شهرداری اختصاص داشت.
همایش با پنل تعاملی پرسش و پاسخ به پایان رسید؛ بخشی که مشارکت پرشور حاضران نشان داد تعامل نزدیک و گفتوگوی مستقیم با مشتریان راهبردی، همچنان یکی از کلیدیترین ارکان راهبرد همراه اول در مسیر تحول دیجیتال است.
همچنین تجربه موفق همکاری ایرانخودرو خراسان با همراه اول و دستاوردهای پروژه هوشمندسازی مشهد، از دیگر بخشهای کلیدی همایش بود.
ثبت دیدگاه