فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین

فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین

بانک ایران‌ زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح زیر با وضع موجود و با شرایط نقد از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

به گزارش صنعت‌صنف، متقاضیان جهت دریافت برگ درخواست شرکت در مزایده از تاریخ درج آگهی در تهران به آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، نبش کوچه نیک رأی، پلاک 1، ساختمان بانک ایران زمین، طبقه اول، اداره مهندسی و املاک و در دیگر استان‌ها به آدرس مندرج در جدول ارسالی مراجعه و پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 12 اسفندماه 1400 از طریق پست پیشتاز دو قبضه فقط به آدرس تهران، بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، نبش کوچه نیک رأی، پلاک 1، ساختمان بانک ایران زمین، طبقه همکف، اداره دبیرخانه کدپستی 1919913110 ارسال کنند.

بنابر این اعلام، شرکت کنندگان در صورت تمایل به دریافت اسناد به صورت حضوری ‏باید مبلغ 50 هزار تومان بابت خرید اسناد به حساب شماره 2-122559-13-198 به ‌نام مزایده و مناقصه امور‌مالی بانک ایران زمین واریز، فیش مربوطه را داخل پاکت الف قرارداده و تحویل بانک دهند.

همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند اسناد مزایده را از درگاه اینترنتی بانک ایران زمین به صورت رایگان دریافت کنند.

رعایت مفاد فرم پیشنهاد شرکت در مزایده الزامی بوده و بهای پیشنهادی باید از حیث مبلغ مشخص و معین و بدون خط خوردگی بوده و در پاکت لاک و مهر شده (دربسته) تسلیم شود.

همه املاک عرضه شده با وضعیت موجود به فروش می‌رسند، و متقاضیان ضمن بررسی کامل و جامع مستندات و سوابق ملک و پذیرش همه اقدامات لازم آتی برای گرفتن مجوز‌ها و یا تکمیل همه امور مرتبط با ملک و رفع تصرف و انجام همه استعلام‌های لازم، اقدام به ارائه پیشنهاد خواهند کرد و بدیهی است بانک هیچ‌گونه تعهدی از این حیث نخواهد داشت. همچنین بازدید از محل با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر است.

بانک در رد یا قبول یک یا همه پیشنهادات واصله مختار است.

هزینه آگهی و کارشناسی از برندگان مزایده دریافت می‌شود و بازگشایی پاکات مزایده در روز چهارشنبه 18 اسفند 1400 و اعلام نتایج در نیمه دوم فروردین 1401 خواهد بود

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...