کمپین «به تو ای دوست» منتظر شماست

کمپین «به تو ای دوست» منتظر شماست

در مراسم ششمین دوره نشان کارآفرینی امین‌الضرب، از کمپین «به تو ای دوست» رونمایی شد.

به گزارش صنعت‌صنف، کمپین «به تو ای دوست» از سوی اتاق بازرگانی تهران و با هدف مسؤلیت اجتماعی و کمک به خانواده‌های نیازمند، راه‌اندازی شده است.

بر اساس این کمپین، بخش ‌خصوصی و مدیران بنگاه‌های اقتصادی در نوروز 1401، از ارسال کارت‌های تبریک کاغذی برای سال نو خودداری و به جای آن با مراجعه به پلتفرمی که طراحی شده است، کارت تبریک نوروز را به صورت دیجیتال برای دیگران ارسال خواهند کرد.

این گزارش اضافه می‌کند، هدف از این کمپین، علاوه‌بر کاهش تخریب محیط‌زیست ناشی از چاپ کارت‌های تبریک، کمک مالی به زنان ‌سرپرست خانوار، کودکان کار و معلولان از طریق فروش و ارسال کارت‌های تبریک دیجیتال، است.

گفتنی است بنیاد نیکوکاری بازرگانان با همکاری اتاق تهران و هماهنگی با چند بنیاد نیکوکاری و خیریه در تلاش است تا با بهره‌گیری از این کمپین از یک سو به کاهش حجم استفاده از کاغذ و حفظ محیط زیست کمک کند و از سوی دیگر از منافع حاصل از آن برای نیازمندان در شب عید 1401، ملزوماتی را آماده و تقدیم این عزیزان کند.

پایگاه خبری صنعت‌صنف ضمن حمایت از این عمل خیرخواهانه و نیکوکارانه از همه مدیران بنگاه‌های اقتصادی، کارآفرینان و تلاشگران حوزه‌های مختلف صنایع و صنوف دعوت می‌کند تا به این کمپین بپیوندند.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...