رونمایی از کارت‌ خرید پویش ب تو ای دوست سلام

رونمایی از کارت‌ خرید پویش ب تو ای دوست سلام

مراسم رونمایی کارت‌های خرید حمایتی از گروه‌های هدف پویش «ب تو ای دوست» در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.
به گزارش صنعت‌صنف، کمپین «ب تو ای دوست» که چندی قبل از سوی اتاق بازرگانی تهران با هدف حفظ محیط زیست و کمک به نیازمندان کم‌توان اعلام شد، از کارت‌های خرید حمایتی خود رونمایی کرد. این کارت‌ها با مشارکت بنگاه‌های بخش خصوصی از طریق سمن‌ها در اختیار خانواده‌های هدف قرار می‌گیرد.
اتاق تهران در پایان سال 1400 با راه‌اندازی پویش «ب تو ای دوست» تلاش کرد تا نظر مساعد فعالان اقتصادی و اعضای خود را به استفاده از کارت تبریک دیجیتالی به جای کارت تبریک کاغذی برای شادباش نوروز جلب کند. 
این اقدام علاوه‌بر کاهش مصرف کاغذ و اثر مثبت زیست‌محیطی و حفظ جنگل‌ها، کاری در جهت انجام مسئولیت اجتماعی بنگاه‌ها بود چراکه همه عواید این پویش از طریق سمن‌های فعال در حوزه توانمندسازی و کمک به اقشار محروم و کم‌توان در اختیار خانواده‌های هدف قرار می‌گیرد.
این کمک‌ها در قالب کارت‌های خرید حمایتی با محوریت بنیاد نیکوکاری بازرگانان و همکاری سمن‌های دارای تجربه در حوزه کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت صورت می‌گیرد. از همین رو بعد از معرفی این پویش در دوره ششم جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب اتاق تهران و راه‌اندازی پلتفرم خرید کارت‌های دیجیتالی، در مراسمی که در اتاق تهران برگزار شد از کارت‌های خرید حمایتی رونمایی شد.
در این مراسم بهمن عشقی، دبیر کل اتاق تهران بر ضرورت توسعه فعالیت‌های خیراندیشانه در میان صاحبان صنایع و بازرگانان تأکید و این امر را موجب پایداری رابطه بنگاه‌ها با جامعه و موجب پویایی آنها دانست.
او ضمن اشاره به حرکت نوآورانه این پویش و صیانت از محیط زیست، همکاری با سمن‌ها را از مهمترین دستاورد‌های این پویش در اتاق تهران برشمرد.
همچنین نمایندگان سمن‌های مشارکت‌کننده در این کمپین (طلوع بی‌نشان‌ها، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و انجمن حمایت از کودکان کار) ضمن ابراز خوشحالی از به نتیجه رسیدن کمپین بزرگ «ب تو ای دوست»، شکل‌گیری همکاری اتاق بازرگانی تهران با سمن‌ها را موجب هم‌افزایی و اثرگذاری بیشتر اقدامات بر جامعه هدف برشمردند و این امر را آغاز و تمرینی برای تداوم همکاری و اثربخشی روزافزون این بخش دانستند.
گفتنی است که پویش «ب تو ای دوست» تا آغاز ماه مبارک رمضان تداوم خواهد داشت و سازمان‌ها، شرکت‌ها، نیکوکاران و فعالان اقتصادی می‌توانند در این پویش مشارکت کنند. 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...