ثبت‌نام 25 هزار کارجو در سامانه شغل

ثبت‌نام 25 هزار کارجو در سامانه شغل

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ثبت‌نام ۲۵ هزار جوینده کار و ۳۵۰۰ کارفرما در سامانه جستجوی شغل خبر داد.

به گزارش صنعت‌صنف، محمود کریمی بیرانوند در این‌باره افزود: عمده فرصت‌های شغلی اعلام شده در بخش خدمات به حسابداری، انبارداری، کارمند دفتری، نگهبان، کارشناس فروش و کارگر ساده و در بخش صنعت به جوشکار، کارگر خط تولید، تکنسین، طراح کفش و مونتاژکار اختصاص دارد.

سامانه جستجوی شغل از سامانه‌های راه‌اندازی شده فعال توسط وزارت کار است که از دو بخش جستجوی نیروی کار و فرصت شغلی تشکیل شده و کارفرما، کارجو و کاریابی را به هم وصل می‌کند.

این سامانه یک فرصت مناسب برای کاهش هزینه‌‌های جستجوی شغل و بهبود عملکرد موسسات کاریابی است و رضایتمندی استفاده کنندگان از خدمات کاریابی را افزایش می‌دهد.

بر این اساس همه متقاضیان جویای کار می‌توانند با ثبت‌نام، تکمیل پروفایل شغلی و جستجو در فرصت‌های شغلی موجود در سامانه جستجوی شغل و از طریق دفاتر کاریابی به کارفرمایان معرفی و مشغول به کار شوند.

سامانه جست‌وجوی شغل به نشانی https://shoghl.mcls.gov.ir بر وبسایت وزارت کار قرار دارد و متقاضیان کار و کارفرمایان در صورت تمایل می‌توانند برای اطلاع از فرصت‌های شغلی موجود و تامین نیروی کار مورد نیاز به سامانه مراجعه و مراحل ثبت‌نام خود را دنبال کنند.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...