رشد 64 درصدی فعالیت‌های ارزی کارآفرین

رشد 64 درصدی فعالیت‌های ارزی کارآفرین

رشد 64 درصدی فعالیت‌های ارزی کارآفرین؛ فعالیت‌های ارزی بانک کارآفرین در پایان ۱۴۰۰ در مقایسه با ۱۳۹۹ درمجموع به رشد ۶۴ درصدی دست پیدا کرد

به گزارش ، مدیر عملیات ارزی بانک کارآفرین با بیان این مطلب در گفت‌وگو با نشریه پیام کارآفرین اظهار داشت: به‌رغم کاستی‌های موجود توانستیم سهم فعالیت‌های ارزی خود را در سطح شبکه بانک‌های خصوصی کشور از ۹ درصد در سال ۱۳۹۹ به ۱۲ درصد در سال ۱۴۰۰ افزایش دهیم.

حسنعلی حسینی افزود: فعالیت‌های ارزی بانک کارآفرین در پایان ۱۴۰۰ در مقایسه با ۱۳۹۹ درمجموع به رشد ۶۴ درصدی دست پیدا کرد که در همین رابطه با صدور ۲۴۵۱.۲۶ میلیون دلار حواله ارزی توانست رشد ۱۳۶ درصدی در بخش حوالجات ارزی و رتبه دوم را در میان شبکه بانک‌های خصوصی کشور به خود اختصاص دهد.

حسینی یکی دیگر از عوامل موفقیت بانک کارآفرین در شرایط رقابتی بازار حوزه ارزی را ارائه خدمات باکیفیت مطلوب به مشتریان در کمترین زمان ممکن و با نرخ‌های حداقلی و کارمزدهای پایین برشمرد.

به‌گفته وی، بانک کارآفرین در تلاش برای جذب مشتریان معتبر فعال در حوزه تولید دانش بنیان، ارائه خدمات ارزی و جلب رضایتمندی آنها بویژه فعالان صنعت دارو، غذا و کالاهای اساسی است.

حسینی با اشاره به همکاری کارگزاری بانک با بانک‌های کشورهای چین، کره جنوبی، ژاپن، روسیه، هندوستان، ایتالیا، اتریش و آلمان افزود: توسعه روابط کارگزاری با تعداد دیگری از کارگزاران کشورها در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

وی تصریح کرد: باتوجه به استمرار اتصال بانک کارآفرین به سیستم سوئیفت، همواره امکان تبادل پیام با کارگزاران فراهم بوده و این موضوع نقطه تمایز بانک کارآفرین نسبت به دیگر رقبای شبکه بانکی کشور در شرایط تحریم‌های ثانویه بین‌المللی است.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...