هیات مدیره اتحادیه نساجی و پوشاک انتخاب شدند

هیات مدیره اتحادیه نساجی و پوشاک انتخاب شدند

هیات مدیره اتحادیه نساجی و پوشاک انتخاب شدند؛ اعضای هیأت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران به‌دنبال برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه این اتحادیه، انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران مورخ 14 تیرماه 1401 در محل سالن زرین هتل پارسیان آزادی برگزار و اعضای هیأت مدیره خود را برای مدت سه سال انتخاب کرد.

در این جلسه که نزدیک به 250 نفر از اعضای اتحادیه حضور داشتند، ابتدا مهرداد زکی‌پور، رییس هیأت مدیره اتحادیه گزارش عملكرد هيات مديره را ارائه کرد. پس از آن گزارش صورت‌های مالی و تراز منتهي به 29 اسفند 1400 اتحادیه از سوی امین مقدم، خزانه‌دار و عضو هیات مدیره خوانده شد و در ادامه نیز مسعود شابختی، بازرس اتحادیه گزارش خود را قرائت کرد. 

بنابر این گزارش، مجمع در ادامه جلسه خود، روزنامه اطلاعات را به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های مربوطه تعیین کرد. همچنین مبلغ یک میلیون تومان به‌عنوان حق ورودیه و مبلغ 4.5 میلیون تومان به‌عنوان حق عضویت سالانه برای سال 1401 در مجمع تعیین و به تصویب رسید.

مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در این روز، اعضای اصلی هیأت مدیره خود را نیز با رأی حاضران در جلسه برای مدت سه سال تعیین کرد و بر این اساس علیرضا صفاری، مهرداد زکی‌پور، بابک مصری، مجید افتخاری، مجید نامی، افشین سالاردینی، محمد اتابکی، امین مقدم، علی بهرامپور، حمیدرضا شیرازیها و خانم غزال بهمنی به‌عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و آقایان افشین پارسایی و علی همتی نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل برگزیده شدند. همچنین مسعود شابختی و خانم زهرا هژبری به‌عنوان بازرس اصلی و بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

شیرازیها

گفتنی است مجمع در پایان پس از استماع گزارش‌ها و نظرات مخالفان و موافقان و ارائه پاسخ از سوی هیأت مدیره به سوالات اعضاء، گزارش عملکرد اجرایی و مالی هیات مدیره و تراز منتهی به سال مالی 29 اسفند 1400 را تصویب کرد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...