اجرای پروژه ورق‌های آلیاژی در فریمان و اردکان

اجرای پروژه ورق‌های آلیاژی در فریمان و اردکان

اجرای پروژه ورق‌های آلیاژی در فریمان و اردکان؛ اقدام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اجرای پروژه ورق‌های آلیاژی در فریمان نقطه عطفی در صنعتی‌سازی این منطقه از کشور است.

به گزارش ، نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس در مراسم گشایش پاکت‌های مالی مناقصه طرح‌های فولادسازی، ریخته‌گری و ورق‌های فولادی چادرملو در شهرهای اردکان و فریمان به ظرفیت هر یک بالغ‌بر دو میلیون تن گفت: اقدام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اجرای پروژه ورق‌های آلیاژی در فریمان نقطه عطفی در صنعتی‌سازی این منطقه از کشور است.

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی ضمن تشکر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره چادرملو در انتخاب این منطقه برای اجرای یکی از دو پروژه فولاد آلیاژی افزود: این منطقه دارای زیرساخت‌های لازم ازجمله آب، برق، گاز، جاده و راه‌آهن با در نظر گرفتن همه ملاحظات زیست‌محیطی است و ظرفیت‌های لازم برای عرضه محصولات تولیدی در داخل و امکانات دسترسی به بازارهای جهانی ازجمله کشورهای آسیای میانه را دارد.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: هر شرکت پیمانکاری که برنده این مناقصه شود با همه توان و با بکارگیری به‌روزترین تکنولوژی ساخت اینگونه واحدهای فولاد در سریعترین زمان مراحل ساخت و بهره‌برداری را به انجام برساند.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، در ادامه این مراسم ناصر تقی‌زاده، مدیرعامل چادرملو با تاکید بر نقش واحدهای صنعتی و معدنی در توسعه اقتصادی کشور اظهار داشت: وظیفه و تکلیف امروز ما کمک به ایجاد اشتغال پایدار، تولید محصولات استراتژیک به منظور قطع وابستگی و ثروت‌آفرینی است.

تقی‌زاده با تقدیر از همکاری و حمایت‌های بی‌دریغ استانداران، مسولان و نمایندگان استان‌های یزد و خراسان رضوی در مجلس ابراز امیدواری کرد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اجرای حدود ۳۰ طرح توسعه خود بتواند گام بلندی در رونق اقتصادی کشور بردارد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...