فروش بلیت پروازهای اربعین محدود شد

فروش بلیت پروازهای اربعین محدود شد

فروش بلیت پروازهای اربعین محدود شد؛ پروازهای اربعین حسینی از ۲۰ شهریورماه آغاز می‌شود و در این مدت فقط وبسایت شرکت‌های هواپیمایی مجاز حق فروش بلیت را دارند.

به گزارش ، سخنگوی سازمان هواپیمایی‌ با بیان این مطلب از ممنوع بودن فروش بلیت پروازهای اربعین توسط دفاتر خدمات مسافرت هوایی و دیگر اپلیکیشن‌ها خبر داد و گفت: فروش بلیت پروازهای اربعین فقط از طریق وبسایت شرکت‌های هواپیمایی، مجاز خواهد بود.

‌میراکبر رضوی با اشاره به تشکیل نخستین جلسه‌ ستاد پروازهای اربعین ۱۴۰۱ با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران صنعت حمل ونقل هوایی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی به موقع به منظور انجام پروازهای ایمن و راحت در اربعین توسط شرکت های هواپیمایی مورد تاکید قرار گرفت.

رضوی یادآور شد: براساس برنامه‌های ابلاغی، شرکت‌ها موظف هستند برنامه شهریور‌ امسال را براساس محدودیت‌ها و ظرفیت‌های موجود تنظیم کنند.

وی‌ تصریح کرد: در این جلسه بر ایجاد هواپیمای پشتیبان، پاسخگویی به موقع به مسافران و معرفی یک نفر نماینده‌ تام الاختیار در فرودگاه‌های نجف و بغداد تاکید شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضوی با بیان اینکه پروازهای اربعین امسال از 22 فرودگاه داخلی به مقاصد نجف و بغداد انجام خواهد شد، تصریح کرد: عملیات پروازی اربعین حسینی از ۲۰ شهریورماه آغاز و در ۳۱ شهریورماه پایان خواهد یافت و پروازهای عتبات از فرودگاه امام (ره) و از ترمینال سلام انجام خواهد شد.

وی بالا بودن درجه حرارت، گردوغبار و قرار داشتن در پیک پایانی سفرهای تابستانی را ازجمله محدودیت‌های انجام پروازهای اربعین امسال برشمرد.

رضوی بر ممنوع بودن پروازهای چارتری در اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: همچنین قرار شده است براساس دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا اقدامات بهداشتی لازم در مسیرهای رفت و برگشت انجام شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...