افزایش 69 درصدی درآمد استخراج بیت‌کوین

افزایش 69 درصدی درآمد استخراج بیت‌کوین

افزایش 69 درصدی درآمد استخراج بیت‌کوین؛ داده‌های بلاک‌چین تایید می‌کند که درآمد استخراج بیت‌کوین در یک ماه نزدیک به ۶۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش به نقل از کریپتو، داده‌های بلاک‌چین تایید می‌کند که درآمد استخراج بیت‌کوین در یک ماه نزدیک به 68.6 درصد افزایش یافته است و از ۱۳.۹ میلیون دلار در ۱۳ جولای به ۲۳.5 میلیون دلار در ۱۲ آگوست رسیده است. علاوه بر این، قیمت‌های پایین‌تر تجهیزات ماینینگ (GPU) به استخراج‌کنندگان بیت‌کوین اجازه می‌دهد تا زیرساخت‌های موجود خود را در حالی که به دنبال استخراج دو میلیون بیت‌کوین آخر هستند، گسترش دهند.

در کنار درآمد ماینینگ، نرخ هش بیت‌کوین در ماه گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد و به انعطاف‌پذیری شبکه در برابر حملات دوگانه کمک کرد و دشواری شبکه - معیاری برای اینکه استخراج یک بلوک جدید بیت‌کوین چقدر دشوار است - برای اولین بار از ژوئن افزایش پیدا کرد.

با بازتاب نتایج مثبت در سراسر شبکه بیت‌کوین، شرکت‌های استخراج کریپتو افزایش قیمت سهام طی ماه گذشته را گزارش کردند، حتی برخی شرکت‌ها قیمت‌های سهام را به‌طور سرسام‌آوری نشان دادند که حداقل ۹۵ درصد بهتر از ژوئن ۲۰۲۲ بود البته زیان‌های گسترده‌ای را به دلیل ضررهای کاهش ارزش در دارایی‌های رمزنگاری خود نیز ثبت کردند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۱۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۴۵ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۳۹.۸۸ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۵ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶.۸۵ میلیارد دلار است که ۱۳.۵۹ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیرمتمرکز در حال حاضر ۵.۰۷ میلیارد دلار است که ۸.۹۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۲.۰۲ میلیارد دلار است که ۹۱.۵۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

بر این اساس به‌روزرسانی قیمت چند ارز دیجیتال به شرح زیر است؛

بیت‌کوین
قیمت: ۲۴ هزار و ۶۰۵.۷۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد کاهش

اتریوم
قیمت: ۱۹۸۸.۷۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۹۳ درصد افزایش

تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار 
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

دوج کوین
قیمت: ۰.۰۷۳۷۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۸ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۰۷ درصد افزایش
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...