اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به اتاق تهران

اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به اتاق تهران

اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی به اتاق تهران؛ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی شد. 

به گزارش ، در مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که شامگاه دوشنبه 31 مرداد ماه برگزار شد، از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اعطای نشان عالی مسئولیت اجتماعی تقدیر شد و غلامرضا ملکی، مدیر امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق تهران به نمایندگی از اتاق، نشان عالی مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد.

در این همایش بهمن عشقی، دبیرکل اتاق تهران، با اشاره به سیر تحول تاریخی مفهوم مسئولیت اجتماعی، تاکید کرد امروز همه وظایف اتاق‌های بازرگانی زیر پرچم مسئولیت اجتماعی انجام می‌گیرد.

عشقی تاکید کرد که در قرن 21 با بازتعریف مفاهیم، مسئولیت اجتماعی هم در زمره وظایف اتاق‌های بازرگانی قرار گرفت که معنای جامع داشت و دیگر وظایف و ماموریت‌های اتاق را نیز در بر می‌گرفت. 

او افزود: به نوعی مسئولیت اصلی اتاق‌های بازرگانی مدرن در سراسر جهان مسئولیت اجتماعی توسعه‌گراست.

عشقی با بیان اینکه بازرگانان ایرانی همواره با مسئولیت اجتماعی خود در جامعه شناخته می‌شدند، گفت: یک مصداق عینی و نمونه بازر ایفای مسئولیت اجتماعی توسط طبقه بازرگان و تاجر، تاسیس و راه‌اندازی «بیمارستان بازرگانان» در سال 1327 شمسی است. 

وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در راستای وظایف خود باید به جامعه یادآوری کنند و تذکر دهند که با عمل به مسئولیت اجتماعی، از تبدیل مشکل به چالش، چالش به بحران و بحران به ابربحران جلوگیری کند. ما باید در فکر، گفتار و عمل به مسئولیت اجتماعی عمل کنیم و پایبند باشیم.

در پایان این جشنواره دو روزه که با برگزاری کارگاه‌ها و سخنرانی‌های آموزشی همراه بود، دبیرکل اتاق تهران، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی و معاون صنایع عمومی وزارت صمت، لوح تقدیر برگزیدگان را به آنها اهدا کردند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...