کارآفرین 741 میلیارد تومان وام حمایتی پرداخت

کارآفرین 741 میلیارد تومان وام حمایتی پرداخت

کارآفرین 741 میلیارد تومان وام حمایتی پرداخت؛ بانک کارآفرین درراستای وظایف تکلیفی خود در پنج ماهه نخست امسال بالغ‌بر 741 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی پرداخت کرد.

به گزارش ، مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به همراهی بانک کارآفرین با بخشنامه‌های بانک مرکزی گفت: از ابتدای امسال برمبنای وظایف تکلیفی بانک مرکزی، ارائه تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن را ضمن اجرای دیگر برنامه‌های حمایتی و تسهیلاتی خود، در دستور کار داشته‌ایم.

احمد بهاروندی با بیان اینکه از ابتدای امسال درمجموع ۶۷۲ پرونده ارائه تسهیلات به بانک کارآفرین ارجاع شده است، افزود: تاکنون 741 میلیارد تومان تسهیلات برای این پرونده‌ها پرداخت شده است.

به‌گفته بهاروندی از ابتدای سال تاکنون ۳۴۹ فقره وام ازدواج با حجم 46.3 میلیارد تومان، ۱۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن با حجم 7.5 میلیارد تومان و ۱۴۷ فقره وام فرزندآوری با حجم 4.8 میلیارد تومان پرداخت شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک کارآفرین؛ مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین با اشاره به برنامه حمایتی این بانک از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد: بانک کارآفرین در پنج ماه ابتدای 1401 تاکنون ۷۱ فقره تسهیلات حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان با حجم 682 میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت کرده است.

وی تاکیدکرد: یکی از استراتژی‌های بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۱ معطوف به بخش غذا، دارو و سلامت بوده است و بر همین اساس کوشیدیم در تفاهم‌نامه‌هایی با دانشگاه تهران و بخش‌های مرتبط با غذا و سلامت در جهت استراتژی بانک حرکت کنیم.

وی از سال ۱۴۰۱ به‌عنوان فرصتی سرنوشت‌ساز یاد کرد و افزود: باید ترازهای مالی ثبت شده در سال۱۴۰۰را همچنان حفظ و تکرار کنیم که این امر به واسطه همراهی همه همکارانم ممکن خواهد شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...