مدیریت فضای مجازی کودکان با 456

مدیریت فضای مجازی کودکان با 456

مدیریت فضای مجازی کودکان با 456؛ سرویس «6، 5، 4» برای آموزش و حمایت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی تهیه شده و از طریق شماره‌گیری و سامانه اینترنتی آن، برای همگان قابل دسترسی است.

به گزارش ، وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات با بیان این مطلب اظهار داشت که والدین می‌توانند سرویس 4، 5، 6 را از طریق سرشماره #456* و یا سامانه www.456.ir دریافت و دسترسی فرزندان خود را به وبسایت‌های مختلف اینترنتی مدیریت کنند.

عیسی زارع‌پور که در مراسم آغاز سال تحصیلی یکی از مدارس سخن می‌گفت با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: در دوران دفاع مقدس، بیش از 220 هزار نفر به شهادت رسیدند و بالاترین دارایی خود یعنی جانشان را برای حفظ امنیت و آسایش مردم فدا کردند.

زارع‌پور خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش‌آموزان عزیز باید با علم و دانش برای پیشرفت کشور تلاش کنید.

وی با اشاره پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف به‌ویژه صنعت فضایی اضافه کرد: دانش‌آموزان عزیز شاید شما شنیده‌اید که کشور ما یکی از ده کشوری است که می‌تواند ماهواره بسازد، ماهواره به فضا بفرستد و داده‌های فضایی را دریافت کند.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: اینکه در صنعت فضایی امروز به این مرحله رسیده‌ایم حاصل تلاش دانشمندانی است که روزی مثل شما در این صف‌ها بودند و شما هم باید با تلاش و کوشش به دانشمندان آینده تبدیل شوید.

وی در ادامه خطاب به اولیا دانش‌آموزان گفت: در دوره کنونی دانش‌آموزان بیش از گذشته با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در ارتباط هستند. به‌تازگی وزارت ارتباطات امکانی را فراهم کرده است تا کودکان و نوجوانان از محتوای مناسب برخوردار شوند. این امکان جدید سرویس «6، 5، 4» است که از طریق سرشماره #456* و سامانه www.456.ir قابل‌دسترسی است.

وی تصریح کرد که این سرویس راهی برای حمایت از فرزندانمان در فضای مجازی و والدین می‌توانند دسترسی فرزندان خود را به وبسایت‌های مختلف اینترنتی مدیریت کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...