نشست بازرگانان ایران و بلاروس در تهران

نشست بازرگانان ایران و بلاروس در تهران

نشست بازرگانان ایران و بلاروس در تهران؛ نشست مذاکرات تجاری فعالان اقتصادی ایران با اعضای دو گروه تجاری از کشورهای روسیه و بلاروس، طی روزهای دهم و دوازدهم مهرماه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ، دیدار و مذاکره تجار و بازرگانان ایرانی با گروه تجاری از ناحیه فدرالی اورال فدراسیون روسیه که متشکل از پنج شرکت در زمینه‌ صنایع غذایی، سلامت، محصولات فلزی و حمل‌نقل هستند در روز یکشنبه 10 مهرماه 1401 ساعت 14 در محل اتاق تهران برگزار می‌شود.

فعالان اقتصادی برای حضور و مشارکت در این دیدار تجاری تا حداکثر روز شنبه 9 مهرماه فرصت دارند با مراجعه به وبسایت اتاق تهران، فرم ثبت‌نام در این رویداد را تکمیل و ارسال کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی اتاق تهران، همچنین نشست دیگری در روز سه‌شنبه 12 مهرماه 1401 ساعت 10 صبح در محل اتاق تهران با حضور یک هیات تجاری 17 نفره از جمهوری بلاروس برگزار می‌شود. اعضای این هیات تجاری از بلاروس، در زمینه‌های ماشین‌آلات، خودروسازی، راه‌آهن، حمل‌و‌نقل و لجستیک فعالیت دارند.

عضای اتاق تهران و دیگر اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به وبسایت اتاق تهران و تکمیل فرم ثبت‌نام حضور در این رویداد حداکثر تا ظهر روز دوشنبه 11 مهرماه، آمادگی خود را برای مشارکت در این گردهمایی تجاری اعلام کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...