انتصاب اعضای هیات امنای بانک کارگشایی

انتصاب اعضای هیات امنای بانک کارگشایی

انتصاب اعضای هیات امنای بانک کارگشایی؛ مدیرعامل بانک ملی ایران در احکامی جداگانه، اعضای هیات امنای بانک کارگشایی را معرفی و منصوب کرد.

به گزارش ، محمدرضا فرزین در نشستی با اعلام تشکیل هیات امنای بانک کارگشایی اعضای آن را به‌منظور توسعه و تنوع محصول و همچنین تقویت و ایجاد ظرفیت‌های جدید درراستای تداوم خدمات‌رسانی بهینه به مشتریان منصوب کرد.

فرزین، توسعه محصول و بهبود خدمات را در بانک کارگشایی برای گروه‌های هدف لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: از هم‌اکنون همه برنامه‌ریزی‌های انجام شده، وضع مقررات و ابلاغ آیین‌نامه‌ها باید درراستای تغییر و تحول و تقویت و بهبود کیفیت در سرعت‌بخشی به خدمات بانک کارگشایی باشد تا زمینه رضایتمندی مشتریان بیش از پیش فراهم شود.

وی تصریح کرد: ارائه تسهیلات خرد در کشور موجب گره‌گشایی از مشکلات مردم و رضایت مشتریان است که این هدف و راهبرد اصلی و اساسی در بانک کارگشایی خواهد بود.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه ضمن اینکه مهمترین وظیفه اعضای هیات امنای این واحد از بانک را ارائه خدمات بهینه و کسب رضایت‌مندی مشتریان برشمرد، بر استفاده از ابزارهای نوین، تنوع وثایق و توسعه محصول و ظرفیت‌های بانک کارگشایی تاکید کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، در ادامه این نشست هر یک از اعضای هیات امنای بانک کارگشایی به تبیین دیدگاه‌ها و بیان نقطه‌نظرات خود درباره تقویت و تنوع محصول و همچنین چگونگی تغییر و تحول در بانک کارگشایی پرداختند.

محمود امیری‌فرد، رئیس بانک کارگشایی نیز گزارشی از عملکرد و اقدامات مهم و موثر بانک کارگشایی ارائه کرد.

سپس مدیرعامل بانک ملی ایران در احکام جداگانه‌ای ابوالفضل نجارزاده، رئیس و عضو هیات امنا و سیدفرید موسوی، حسن مونسان، غلامرضا پناهی، امیرمسعود رزازان و امیرحسین امین‌آزاد را به‌عنوان اعضای هیات امنای بانک کارگشایی منصوب و احکام آنها را تقدیم کرد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...