چادرملو 226 هزارتن  شمش فولادی فروخت

چادرملو 226 هزارتن  شمش فولادی فروخت

چادرملو 226 هزارتن  شمش فولادی فروخت؛ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در 7 ماهه نخست امسال بالغ‌بر 790 هزار تن شمش فولادی در بازارهای داخلی و خارجی به فروش رسانده است.

به گزارش ، معاون بازرگانی چادرملو با بیان این خبر افزود: تولید و صادرات محصولات فولادی چادرملو علاوه‌بر تضمین سود سهامداران و تامین سرمایه ارزی پروژه‌های در دست احداث، می‌تواند عامل مهمی در افزایش رقابت‌پذیری با دیگر مشتریان، افزایش ثبات در تولید و کسب ارزش افزوده مناسب و اعتباربخشی به برند شرکت در بازارهای بین‌المللی باشد.

حسین اطمینان همچنین با اشاره به رشد قابل توجه فروش شمش فولادی چادرملو نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در 7 ماهه نخست سال گذشته 464 هزار تن شمش فولادی چادرملو در بازارهای داخلی و خارجی به فروش رسید.

اطمینان خاطرنشان کرد: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو امسال نیز در هفت ماهه نخست بالغ‌بر 790 هزار تن شمش فولادی فروخته که با 326 هزار تن افزایش، رشد قابل توجه 70 درصدی فروش محصول شمش چادرملو را نشان می‌دهد.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، وی یادآور شد: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو هم‌اکنون سهم 18 درصدی از کل بازار فروش شمش داخلی پس از شرکت فولاد خوزستان را در اختیار دارد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...