افتتاح نخستین شعبه تخصصی بانکداری شرکتی ملی

افتتاح نخستین شعبه تخصصی بانکداری شرکتی ملی

افتتاح نخستین شعبه تخصصی بانکداری شرکتی ملی؛ نخستین شعبه تخصصی بانکداری شرکتی در شعبه اسکان بانک ملی ایران به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ، معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران در گفت‌وگو با روابط عمومی این بانک با بیان اینکه شعبه اسکان به‌عنوان نخستین شعبه تخصصی در حوزه بانکداری شرکتی راه‌اندازی خواهد شد، هدف از راه‌اندازی این شعبه را ارائه خدمات تخصصی به درخواست‌های مشتریان کلان بانک عنوان کرد.

علیرضا صادقی گفت: بانک ملی ایران باتوجه به بزرگی و گستردگی که دارد با طیف‌های مختلفی از مشتریان روبه‌رو است بنابراین ایجاد شعبی که بتوانند به صورت ویژه و خاص به گروه‌های مختلف مشتریان ارائه خدمت کنند، لازم و ضروری بود.

صادقی تصریح کرد: بر همین اساس این شعبه با هدف برقراری ارتباط بیشتر با مشتریان ، تسریع در فرآیند اجرایی در حداقل زمان و به بهترین نوع ممکن به مشتریان راه‌اندازی شد تا مشتری بهترین تجربه خود را از دریافت خدمات در بانک ملی ایران داشته باشد.

وی در ادامه از توسعه شعب تخصصی بانکداری شرکتی در تهران و استان‌های بزرگ کشور تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: شعب منتخب بانکداری شرکتی در بانک ملی ایران و شعبه اسکان به عنوان نخستین شعبه تخصصی این حوزه، خدمات مالی و بانکی را زیر یک سقف و به صورت یکپارچه در قالب یک سبد خدمات مالی و بانکی به مشتریان حوزه بانکداری شرکتی ارائه می‌کنند.

وی تاکید کرد: بانک ملی ایران نسبت به دیگر رقبای خود دارای خدمات گسترده هم در داخل و هم در خارج از کشور است و این خدمات برای مشتریان براساس نیازمندی‌های آنان شخصی‌سازی می‌شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...