انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی بانک ملی
انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی بانک ملی؛ سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک معرفی شد.
به گزارش صنعتصنف، مراسم معارفه و تودیع سیدمجتبی قدسی، سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان، رئیس اسبق این اداره کل با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد.
محمدرضا فرزین در این مراسم با تقدیر از عملکرد مهدی سوهانیان، گفت: روابط عمومی، پل ارتباطی بانک با مشتریان است بنابراین تقویت عملکرد روابط عمومی منجر به بهبود رابطه بانک با مشتریان میشود.
فرزین افزود: روابط عمومی بهدلیل ارتباط با رسانهها، نقش موثری در ساختن تصویر و درک عموم جامعه از بانک ملی ایران دارد.
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: پرداختن به ایدههای نو و جذاب برای مخاطبان، بیان برنامهها و عملکرد بانک به بهترین نحو و انعکاس مطلوب آن به جامعه، از اهمیت بسزایی برخوردار است.
سیدمجتبی قدسی، سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی نیز در این مراسم گفت: یکی از امتیازات بانک ملی ایران برخوداری از نیروی انسانی باتجربه و متعهد به بانک است؛ با چنین پشتوانهای میتوان کارهای بزرگی را به ثمر رساند.
قدسی افزود: بانک ملی ایران نقش پیشرویی در نظام بانکی دارد، از این رو اداره کل روابط عمومی این بانک باید بتواند بهترین عملکرد را در ارتباط موثر با افکار عمومی و ارائه درست و امانتدارانه اخبار به آنها داشته باشد.
مهدی سوهانیان، رئیس سابق اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، گفت: دستاوردهای این اداره جهت انعکاس مطلوب عملکرد بانک، نتیجه کار تیمی و تلاش همه کارکنان روابط عمومی است.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، سیدمجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش از این در خبرگزاری مهر، مرکز آفرینشهای هنری، مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی، موسسه رسانهای آوین مدیا و مرکز هنری-رسانهای نهضت دارای مسئولیت بوده و علاوهبر تهیهکنندگی برنامههای تلویزیونی و مستندسازی، مشاور ریاست سازمان زیباسازی شهرداری تهران را نیز برعهده داشته است.
ثبت دیدگاه