خوشرویی با مشتری کلید موفقیت شعب است

خوشرویی با مشتری کلید موفقیت شعب است

خوشرویی با مشتری کلید موفقیت شعب است؛ رییس هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد عملکردها نشان می‌دهد اگر رویه‌ها تغییر کند، نتایج خوبی را کسب خواهیم کرد و همکاران باید به سراغ بازارهای جدید بروند.

به گزارش ، رییس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این مطلب در نشست بررسی عملکرد هفت ماه ابتدای سال 1401 شعبه مستقل سعدی گفت: محصولات و ابزارهای جدید بانکی فرصتی برای جذب منابع بانک است.

عباس شفیعی در این نشست که بیژن مقدم بیرانوند، معاون امور شعب و بازاریابی تهران و رییس، معاونان و کارشناسان این شعبه نیز حضور داشتند با تاکید بر اینکه برات الکترونیکی، مرابحه و اوراق گام به‌عنوان محصولات جدید بانک، فرصت مناسبی برای رونق بازاریابی مشتریان هستند، افزود: صدور ضمانتنامه‌های ارزی نیز باید مدنظر قرار گیرند.

شفیعی با بیان اینکه شرایط کنونی بانک نیازمند تلاش و کوشش بیشتری چه در رده‌های مدیریتی و چه اجرایی است، تصریح کرد: امروز خوشرویی با مشتری، کلید موفقیت شعب است و همکاران باید این مهم را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه همکاران شعب باید با توجه به هدفگذاری و مسیر تعریف شده، حرکت و بسترهای جدید در حوزه ابزار و محصولات را شناسایی کنند، اضافه کرد: موفقیت‌ها نشان می‌دهد در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم و به‌طور قطع ادامه این مسیر هم اعتماد و اراده قوی می‌طلبد.

رییس هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به تلاش‌های مدیریت عامل بانک برای بهبود شرایط معیشتی همکاران بیان کرد: تلاش داریم مسایل به صورت ریشه‌ای حل و فصل شوند. ضمن اینکه با اراده قوی و اعتماد متقابل مسئولان شعب و مدیران بانک در تمامی سطوح، اتفاقات خوبی در حال وقوع است و نباید از ادامه این مسیر خسته شویم.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی، در ادامه این جلسه بیژن مقدم بیرانوند، معاون امور شعب و بازاریابی تهران با بیان اینکه شعبه مستقل سعدی یک شعبه با پتانسیل بالا به لحاظ تنوع مشتریان است، گفت: اکنون همگرایی خوبی برای حضور صف در کنار ستاد وجود دارد. همچنانکه اکنون کشور نیاز به جسارت بالای مدیریتی دارد بنابراین باید در شعب، اقدامات عملیاتی داشته باشی.

وی با تاکید بر اینکه شعب مستقل را باید به مثابه یک بانک ببینیم، افزود: باید آرام آرام به سمت استانداردسازی شاخص‌ها پیش برویم.

مقدم بیرانوند تاکید کرد: کیفی‌سازی پایانه‌های فروش می‌تواند کمک بسیاری به تجهیز منابع کند. ضمن اینکه مشتریان این بخش باید به سمت حساب‌های جاری هدایت شوند.

محمدرضا مرادی، رییس شعبه مستقل سعدی نیز ضمن ارایه گزارش عملکردی از این شعبه در بخش منابع، مدیریت نقدینگی، عملکرد ارزی و... از رشد نرخ موثر تسهیلات، کاهش قیمت تمام شده منابع و درنهایت افزایش حاشیه سود در این شعبه خبر داد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...