کسب 6 رتبه برتر برای روابط عمومی سپه
کسب 6 رتبه برتر برای روابط عمومی سپه؛ ادارهکل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه در هفدهمین جشنواره ملی روابط عمومیهای سراسر کشور موفق به کسب چند رتبه برتر شد.
به گزارش صنعتصنف، در این جشنواره ادارهکل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه رتبه اول در بخشهای خبر، گزارش و صفحهآرایی، رتبه دوم مصاحبه و عکس و رتبه سوم در بخش تیتر را کسب کرد.
این جشنواره با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومیهای سراسر کشور 18 آبان 1401 در مرکز همایشهای سازمان محیطزیست برگزار شد و از روابط عمومیهای برتر کشور تجلیل به عمل آمد.
بنابر اعلام پایگاه اطلاعرسانی بانک سپه، هفدهمین جشنواره ملی روابط عمومیهای سراسر کشور با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با حضور روابط عمومیهای سراسر کشور و ازجمله وزارتخانهها، بانکها، سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی در یازده بخش شامل رسانههای دیداری و شنیداری (فیلمهای مستند، تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشنگرافیک)، ادبیات (مستندسازی، داستانسرایی)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانههای درون و برونسازمانی)، برنامه انتشاراتی (کتاب، نشریه داخلی، بروشور، ویژهنامه)، هنرهای تجسمی، بصری (پوستر، اینفوگرافی، عکس، کاریکاتور)، رسانههای دیجیتالی (وبسایت، مولتیمدیا، شبکهها و رسانههای اجتماعی)، تبلیغات در دو سطح ملی و استانی برگزار شد.
براساس این گزارش ازجمله اهداف این جشنواره، آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومیها و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیتهای انتشاراتی، فرهنگسازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات است.
در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، بیش از دو هزار اثر ارسالی به جشنواره توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.
ثبت دیدگاه