آلودگی هوا آموزش ابتدایی را آنلاین کرد

آلودگی هوا آموزش ابتدایی را آنلاین کرد

آلودگی هوا آموزش ابتدایی را آنلاین کرد؛ تداوم آلودگی هوا در کلانشهر تهران برای دومین روز پیاپی، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها را تعطیل و آموزش مدارس در مدارس ابتدایی را مجازی کرد.

به گزارش ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در این‌باره گفت: روز سه‌شنبه در همه شهرستان‌های استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل خواهند بود و مدارس در دوره ابتدایی غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

عابد ملکی تاکید کرد: فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران از دوشنبه تا چهارشنبه ممنوع خواهد بود.

همچنین شهروندان ضمن همکاری از ترددهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N95 استفاده کنند.

به‌گفته معاون استاندار، شرایط پایداری هوا باتوجه به پیش‌بینی‌ها تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

در همین حال آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: باتوجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و درراستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمام مدارس ابتدایی استان تهران آموزش در روز سه‌شنبه اول آذر 1401 به صورت مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است اجرای برنامه‌های ورزشی و فعالیت بدنی دانش‌آموزان در زنگ ورزش، هوای آزاد و فضای باز در دیگر دوره‌های آموزشی ممنوع است.

بنابر اعلام آموزش و پروش شهر تهران، تعطیلی در دوره ابتدایی معنایی ندارد و کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

گفتنی است باتوجه به پایداری هوا و تداوم آلودگی تا پایان هفته، پیش‌بینی می‌شود آموزش در مدارس ابتدایی در روز چهارشنبه نیز به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد. 
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...