بیمه اجباری برای صندوق‌های اجاره‌ای بانک ملی

بیمه اجباری برای صندوق‌های اجاره‌ای بانک ملی

بیمه اجباری برای صندوق‌های اجاره‌ای بانک ملی؛ معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک ملی ایران در همایش سراسری امور سازمان و روش‎ها، الزامات و ویژگی‌های استراتژی برای پویایی بانک ملی ایران را تشریح کرد.

به گزارش ، محمد شیریجیان در این همایش با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری استراتژی در بانک ملی ایران، گفت: به‌طور معمول در سازمان‌ها۶۰ تا ۸۰ درصد اهداف محقق نمی‌شوند که 7۰ درصد این مشکلات ریشه در استراتژی‌ها و برنامه‌های سازمان‌ها دارد.

شیریجیان افزود: استراتژی باید در سازمان جاری‌سازی شود تا آن سازمان به موفقیت برسد.

وی با اشاره به تغییر فضای بانکداری در جهان تصریح کرد: در آینده بانکداری در جهان وجود خواهد داشت اما بانک به مفهوم کنونی وجود نخواهد داشت.

عضو هیات عامل بانک ملی ایران اضافه کرد: اکنون در طراحی محصول باید ابتدا بازار را شناسایی کرد و سپس به تولید محصول پرداخت. به‌عبارت دیگر باید به اصطلاح به سفارشی‌سازی رو آورد در حالیکه در گذشته محصولی به وجود می‌آمد و سپس برای بازاریابی آن به فکر چاره می‌افتادند.

معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک ملی ایران ادامه داد: تحول دیجیتال برخلاف تصور غالب، یک تحول سخت‌افزاری نیست و محدود به تولید پلتفرم‌ها یا اپ‌ها نمی‌شو‌د بلکه به معنی تحول در کسب‌وکار و تحول فرهنگ سازمانی است.

در ادامه رئیس اداره کل سازمان و روش‌ها نیز با ارائه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی در بانک و وضعیت شعب در سراسر کشور گفت: نیمی از واحدهای بانک ملی ایران در مناطق کم‌برخوردار قرار دارند.

سیدعلی حسینی پورعزآبادی افزود: تیپ‌بندی جدیدی از شعب خود را خواهیم داشت که نمونه آن شعب ملی پلاس هستند که به شرکت‌های دانش‌بنیان خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس اداره کل سازمان و روش‌ها تاکید کرد: باتوجه به سیاست‌های بانک، 16 شعبه تمام ارزی در سطح تهران و 42 شعبه تمام ارزی در شهرستان‌ها به‌عنوان هاب ارزی بانک عمل خواهند کرد و بقیه شعب ارزی، معین این شعب تمام ارزی خواهند بود.این شعب معین می‌توانند ارز غیربازرگانی و ارز دانشجویی ارائه کنند.

وی با تشریح وضعیت ساختار ستاد و صف، تاکید کرد: تعریف ما از شعبه‌ها باید تغییر پیدا کند چراکه بسیاری از خدمات شعب به گوشی‎‌های تلفن همراه منتقل می‌شوند.

حسینی‌پور خبر داد: بزودی مشتریان همه صندوق‌های اجاره‌ای بانک ملی ایران، ملزم به بیمه اجباری این صندوق‌ها می‌شوند.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران در ادامه این همایش چند پانل تخصصی برگزار و پروژه بازنگری مدل خدمت‌دهی نیز برای حاضران تشریح شد. هدف از این مدل بهبود تجربه مشتری در داخل شعب است. در این‌باره 80 کارت ایده آماده شده و نقشه سفر هرکدام از این فرآیندها آماده شده‌اند که با اجرای این نقشه سفر، پیش‌بینی می‌شود تغییرات مهمی در نحوه خدمت‌رسانی بانک ایجاد شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...