برپایی غرفه چادرملو در نمایشگاه چهارم فولاد

برپایی غرفه چادرملو در نمایشگاه چهارم فولاد

برپایی غرفه چادرملو در نمایشگاه چهارم فولاد؛ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با برپایی غرفه در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با رویکرد بومی‌سازی، حضور پیدا می‌کند.

به گزارش ، چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با رویکرد بومی‌سازی، افزایش توان ساخت داخل و توسعه تکنولوژی از ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه 1401 در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با برپایی غرفه‌ای در چهارمین جشنواره فولاد ایران، حضور فعال و پررنگی دارد و از همگان دعوت می‌کند تا از غرفه این شرکت معدنی و صنعتی بازدید کنند.

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره ملی فولاد، چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به‌عنوان بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان و متخصصان زنجیره آهن و فولاد کشور با رویکرد بومی‌سازی، افزایش توان ساخت داخل و توسعه تکنولوژی و با مشارکت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان مطرح داخلی، از ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه امسال در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

در این رویداد، شش پنل تخصصی شامل: هم‌اندیشی چالش محور تولیدکنندگان، سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان با شرکت‌های زنجیره آهن و فولاد، اهدای جایزه ملی فولاد ایران به سازندگان برتر داخلی، تجلیل از چهره‌های تاثیرگذار زنجیره آهن و فولاد، برگزاری میز تعمیق ساخت داخل زنجیره آهن و فولاد با حضور مقامات و مسئولان صنعتی کشور با امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی، اجرا خواهد شد.

همچنین، نمایشگاه اختصاصی در فضایی به وسعت بیش از ۵ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت فولادی و معدنی در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان مطرح داخلی ازجمله بخش‌های چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران است.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...