فروش 101 درصدی ایساکو در 9 ماهه 1401

فروش 101 درصدی ایساکو در 9 ماهه 1401

فروش 101 درصدی ایساکو در 9 ماهه 1401؛ ایساکو در 9 ماهه نخست 1401 توانست برنامه فروش قطعات یدکی خود را به میزان ۱۰۱ درصد تحقق بخشد.

به گزارش ، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با بیان این مطلب درباره گذر از رکورد عرضه قطعات یدکی گفت: این شرکت در حالی از ارزش عرضه قطعات یدکی سال قبل گذر کرد که در ۹ ماهه نخست امسال ضمن تحقق برنامه فروش ۱۰۱ درصدی، رشد ۴۷ درصدی در تعداد قطعه فروش رفته نسبت به دوره مشابه سال گذشته را نیز به ثبت رسانده است.

بر این اساس، ایساکو در پایان آذرماه امسال رکورد عرضه قطعات یدکی و ارایه خدمات پس از فروش در حوزه وارانتی سال ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت تا با این رشد چشمگیر، دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو به خدمات باکیفیت و قطعات اصلی را بیش از پیش ممکن سازد.

بابک سلاجقه در این‌باره اظهار داشت: افزایش روزافزون سهم بازار که نتیجه آن بهبود دسترسی مشتریان به قطعات اصلی و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار قطعات و لوازم یدکی است، باعث ایجاد رابطه‌ برد-‌برد بین مشتریان و شرکت می‌شود و با این رویکرد، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به صورت مستمر درراستای بهبود و ارتقای دسترسی ذی‌نفعان به قطعات کوشش می‌کند.

بنابر اعلام ایکوپرس، سلاجقه درباره خدمات ارایه شده در شبکه خدمات پس از فروش نیز تصریح کرد: شرکت ایساکو با توسعه کمی و کیفی شبکه خدمات پس از فروش در کشور موفق شد، در ۹ ماهه نخست امسال به حدود ۱.۹ میلیون مشتری گروه صنعتی ایران‌خودرو در نمایندگی‌های مجاز خدمات وارانتی (غیرگارانتی) ارایه دهد که این رقم برابر همه پذیرش‌های غیرگارانتی در ۱۲ ماه سال گذشته است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...