نوسازی تاکسی‌های تهران در 5 سال

نوسازی تاکسی‌های تهران در 5 سال

نوسازی تاکسی‌های تهران در 5 سال؛ با همکاری مشترک میان ایران‌خودرو و شهرداری تهران در برنامه‌ای پنجساله، امکان نوسازی همه تاکسی‌های تهران فراهم خواهد شد.

به گزارش ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب در نشستی با شهرداری تهران از آمادگی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

مهدی خطیبی با تاکید بر اینکه با راه‌اندازی شرکت تاکسیرانی ایران خودرو، بهترین محصولات و خدمات را به مردم ارایه خواهیم کرد، افزود: در صورت راه‌اندازی شرکت تاکسیرانی فقط خودرهای اتوماتیک عرضه خواهد شد و در ادامه نیز با ایجاد زیرساخت‌های لازم، خودروهای برقی را وارد ناوگان خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در چهار دهه اخیر تولید خودرو با کسری قطعه به عنوان یک باور غلط در صنعت خودروسازی رایج شده بود که در خردادماه امسال این سیر به‌طور کامل متوقف شد.

خطیبی با بیان اینکه خودرو در کوتاه‌ترین زمان پس از تولید وارد بازار می‌شود، اضافه کرد: امروز به برکت تولید خودرو کامل، خودرو پس از گذشت ۱۵ روز از تولید و طی فرایند شماره‌گذاری تحویل مشتریان می‌شود.

وی سودآوری و فروش با قیمت اقتصادی را دو شاخص مهم برای صادرات ایران خودرو دانست و تصریح کرد: امروز در کنار رشد ۳۰۰ درصدی صادرات قطعات یدکی و ریخته‌گری، عرضه محصولات ایران خودرو به بازارهای هدف مانند ونزوئلا، آذربایجان و ارمنستان سودآور شده و همچنین بر همین اساس، برنامه صادرات رانا به صورت مونتاژی به بازار شاخ آفریقا در همین راستا برنامه‌ریزی می‌شود.

بنابر اعلام ایکوپرس، در پایان این نشست، شهردار تهران از خطوط تولید و مرکز تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای این شرکت قرار گرفت.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...