ارتقای 22 پله‌ای ایساکو در IMI100

ارتقای 22 پله‌ای ایساکو در IMI100

ارتقای 22 پله‌ای ایساکو در IMI100؛ شرکت خدمات پس از فروش ایران ‌خودرو در بیست‌وپنجمین همایش 500 شرکت برتر ایران با 22 پله صعود به جمع یکصد شرکت برتر راه یافت.

به گزارش ، مراسم معرفی برگزیدگان بیست‌وپنجمین دوره انتخاب 500 شرکت برتر ایران روز دوشنبه 3 بهمن 1401 با حضور برگزیدگان و مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

براساس رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی در بیست‌وپنجمین همایش IMI-100، شرکت خدمات پس از فروش ایران ‌خودرو (ایساکو) با ۲۲ پله صعود نسبت به سال قبل از آن (1399) در میان شرکت‌های صاحب‌نام کشور در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر جای گرفت.

شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو – ایساکو (هولدینگ) همچنین با میزان فروش 8.6 هزار میلیارد تومان براساس صورت‌های مالی سال 1400 در بین یکصد شرکت برتر در رده 92 قرار گرفت.

این شرکت همواره در ارزیابی‌های سازمان مدیریت صنعتی جزء سه شرکت برتر در حوزه خدمات بازرگانی بوده است.

ایساکو در حالی به این جایگاه دست یافت که در سال‌های اخیر بیش از پیش بر بار تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی افزوده شده، اما تامین و توزیع قطعات یدکی و حوزه بازرگانی و فروش آن در ۹ ماهه نخست 1401 موفق به گذر از رکورد فروش یک‌ساله خود در سال ۱۴۰۰ شد.

این مهم با تلاش مضاعف مدیران و کارکنان، برنامه‌ریزی مدون و هدفمند و برگزاری کارگروه‌های مختلف در حوزه‌های کسب‌وکار و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات باکیفیت و خدمات پس از فروش استاندارد با هدف حفظ و ارتقای رضایت مشتریان میسر شد.

بنابر اعلام روابط عمومی ایساکو، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایرانی از سال ۱۳۷۷ از سوی سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود و شرکت‌های برتر ایران براساس شاخص‌های اندازه و رشد، سودآوری و عملکرد، بهره‌وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار، ارزیابی و معرفی می‌شوند.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...