نیروی کیفی مهمترین عامل رشد تولید است

نیروی کیفی مهمترین عامل رشد تولید است

نیروی کیفی مهمترین عامل رشد تولید است؛ ارتقاء توان و دانش نیروهای موجود در هر شرکتی بر جذب نیرو و افزایش کمی پرسنل ارجح و منطقی‌تر است.

به گزارش ، رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با بیان این مطلب در جلسه بررسی طرح‌های توسعه شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه گفت: توسعه صنعت در هر منطقه‌ای می‌تواند مشکلات و مزایایی برای مردم در پی داشته باشد که بخشی از پیامدهای آن اجتناب‌ناپذیر است.

محمود صلاحی با اشاره به اهمیت توسعه طرح‌های زنجیره فولاد در کشور افزود: در صورت پیش‌بینی و تأمین زیرساخت‌ها ازجمله آب، برق، راه و گاز و پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی، نه تنها از بروز مشکلات پیشگیری خواهد شد بلکه موجب توسعه پایدار و بهبود فضای کسب‌وکار نیز می‌شود.

وی همچنین چابکسازی شرکت‌ها را از عوامل افزایش بهره‌وری و راندمان تولید عنوان کرد و افزود: ارتقاء توان و دانش نیروهای موجود در هر شرکتی بر جذب نیرو و افزایش کمی پرسنل ارجح و منطقی‌تر است. بنابراین بکارگیری نیروهای کیفی مهمترین عامل رشد یک ساختار تولیدی است.

صلاحی از تلاش مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت که در سال جاری درجهت افزایش بهره‌وری و سودآوری شرکت تلاش کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل چادرملو درباره عملکرد و شرایط فعلی شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه چادرملو با دارا بودن بیشترین سهام آن، توضیحاتی ارائه کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، سپس علیرضا رحیم، مدیرعامل فولاد سرمد درگزارشی به تشریح طرح‌های در دست توسعه این شرکت پرداخت.

رحیم اظهار داشت: خوشبختانه مراحل عملیاتی شدن طرح ساخت کارخانه 600 هزار تنی شمش فولادی این شرکت پس از چند سال توقف هم‌اکنون در حال اجراست و 33 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی همچنین طرح احداث واحد یک میلیون و 200 هزارتنی آهن اسفنجی و و طرح کلاف میلگرد با ظرفیت 450 هزارتن در سال را ازجمله پروژه‌های در حال اجرای این شرکت عنوان کرد و سیر اجرایی آنها را نیز مطلوب دانست.

گفتنی است شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد در 15 کیلومتری شهرستان ابرکوه در استان یزد واقع شده است و در حال حاضر سالانه 450 هزارتن انواع میلگرد تولید می‌کند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...