برگزاری جام دوستی و اتحاد آسانسوری‌ها

برگزاری جام دوستی و اتحاد آسانسوری‌ها

برگزاری جام دوستی و اتحاد آسانسوری‌ها؛ مسابقات فوتسال جام «دوستی و اتحاد» فعالان صنعت و صنف آسانسور در فروردین‌ماه 1402 برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، مسابقات فوتسال جام دوستی و اتحاد ویژه فعالان و دست‌اندرکاران صنعت و صنف آسانسور همزمان با ماه مبارک رمضان و از روز چهارشنبه 16 فرورین‌ماه 1402 با حضور 20 تیم ورزشی برگزار خواهد شد.

رییس کمیته برگزاری این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با صنعت‌صنف اظهار داشت: تاکنون 20 تیم‌ شامل اتحادیه کشوری، شرکت آریان، انجمن تولیدکنندگان، شرکت بهران، بازرگانی قراچورلو، پرشیالیفت، پاساژ یاران، سندیکا، دانشگاه کوشا، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، خانه مهارت آسانسور، شرکت عرشیان، کارخانه یاران، گروه مدیران، شرکت عصر نوین، شرکت سباسرویس، مرکز تجارت‌ آسانسور ایران، شرکت تیوان کنترل، سکاگروپ و آسانسور اکسون، حضور قطعی خود را در این جام اعلام کرده‌اند.

سیدمهدی طباطبایی از همه دوستداران ورزش و صنعت آسانسور دعوت به عمل آورد به‌منظور هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد ورزشی و صنفی به کمیته برگزاری مسابقات کمک کنند.

طباطبایی با بیان اینکه شرکت‌های مطرح و خوشنام صنعت آسانسور از برگزاری مسابقات جام «دوستی و اتحاد» آسانسوری‌ها حمایت کرده‌اند، افزود: در حاشیه برگزاری این مسابقات، زمینه و امکان معرفی حمایت‌کنندگان (اسپانسرها) فراهم شده است.

مدیر خانه مهارت آسانسور با یادآوری اینکه همه فعالان صنف و صنعت آسانسور می‌توانند با معرفی تیم، در این دوره از مسابقات شرکت کنند، اضافه کرد: تعداد بازیکنان هر تیم 10 نفر به همراه یک مربی و یک سرپرست خواهد بود و سرپرستان تیم‌ها تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه فرصت دارند حضور قطعی خود را در این جام اعلام کنند.

به گزارش ، رییس کمیته برگزاری جام فوتسال دوستی و اتحاد در ادامه تصریح کرد: شرکت‌ها و واحدهای صنفی علاقمند به شرکت در این مسابقات باید پس از تشکیل تیم فوتسال و انتخاب نام برای تیم خود، مشخصات اعضای تیم را به همراه مدارک شناسایی هر بازیکن شامل تصویر صفحه اول شناسنامه، تصویر کارت ملی، تصویر دفترچه بیمه و عکس 4×3 به کمیته برگزاری تحویل دهند.

طباطبایی از مربيان و سرپرستان تيم‌ها درخواست کرد با تيمي آماده، حرفه‌اي و با لباس ورزشي داراي اسم و آرم تيم و رنگ مخصوص در مسابقات حضور پيدا كنند و خاطرنشان کرد: برای تقویت فنی تیم‌ها، حضور حداکثر ۳ بازیکن حرفه‌ای در هر تیم با این شرط که بقیه بازیکنان از همکاران آسانسوری باشد، بلامانع است.

بنابر این اعلام، شرکت‌هایی که تمایل دارند به‌عنوان اسپانسر این دوره از مسابقات همکاری کنند می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۲۴۸۵۹۲۴ تماس بگیرند و یا با آی‌دی تلگرام mehdi_tabatabaie@ ارتباط برقرار کنند.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...