پذیرایی ویژه بنیاد ۱۵ خرداد از زائران جمکران

پذیرایی ویژه بنیاد ۱۵ خرداد از زائران جمکران

پذیرایی ویژه بنیاد ۱۵ خرداد از زائران جمکران؛ بنیاد ۱۵ خرداد با شعار «ایران جوان» و پذیرایی و توزیع جوایز در بین زائران، در راهپیمایی و شادپیمایی نیمه شعبان حرم تا مسجد قم حضور ویژه‌ای داشته است.

به گزارش ، مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با بیان این مطلب از توزیع اقلام با رویکرد جوانی جمعیت در نیمه شعبان خبر داد.

یاسر اشراقی با تبریک نیمه شعبان در این‌باره گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) براساس سیاست‌های مبتنی بر طرح ملی «ایران جوان» این بنیاد، در دو حوزه جمعیت و سلامت، اقدامات جهادی و خدمات اجتماعی گسترده‌ای را در سراسر کشور انجام می‌دهد.

اشراقی ادامه داد: این بنیاد در روزهای نیمه‌شعبان نیز برای زائرانی که از سراسر کشور در قم حضور دارند برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

وی با اشاره به توزیع اقلام با رویکرد جوانی جمعیت در این روزها در حمایت از موکب‌های آیین جشن پیاده‌روی از حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد جمکران، افزود: بنیاد ۱۵ خرداد با هدف ترویج موضوع افزایش جمعیت، با توزيع اقلام ترویجی و تبلیغی مختلف با شعار «ایران جوان» و برپایی ایستگاه‌های مسابقه فرهنگی و نقاشی با موضوع جمعیت و البته پذیرایی و توزیع جوایز در بین زائران، در راهپیمایی و شادپیمایی نیمه شعبان حرم تا مسجد قم حضور ویژه‌ای داشته است.

مدیر روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد همچنین با تقدیر از ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در فعالیت‌های جهادی و اجتماعی و همکاری با بنیاد ۱۵ خرداد در استان قم گفت: بسیاری از فعالیت‌های امروز در نیمه شعبان با همراهی و کار جهادی دهه هشتادی و نودی‌های عضو کانون‌های مساجد قم صورت گرفت و اقلام مختلف توسط این اعضا بین زائران توزیع شد.

بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد، اشراقی در پایان از مدیرکل و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم در اجرای برنامه‌های نیمه شعبان تقدیر و تشکر کرد.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...