تردد 25 میلیون خودرو بدون گارانتی در جاده‌ها

تردد 25 میلیون خودرو بدون گارانتی در جاده‌ها

تردد 25 میلیون خودرو بدون گارانتی در جاده‌ها؛ بیش از ۹۰ درصد خودروهای تولیدی در کشور در اختیار دو گروه خودروساز سایپا و ایران خودرو است که امیدواریم رسالت خود را که تولید خودرو باکیفیت است ارتقا دهیم.

به گزارش ، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب در آیین افتتاح طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا گفت: بیش از ۲۵ میلیون خودرو در کشور بدون گارانتی در جاده‌ها تردد دارند که امیدواریم با افزایش گارانتی برخی از محصولات، رسالت خود را که تولید خودرو باکیفیت است ارتقا دهیم  و در آینده‌ای  نزدیک محصولات باکیفیت در سطح استاندارد جهانی تولید کنیم.

محمدعلی تیموری افزود: بیش از ۹۰ درصد خودروهای تولیدی در کشور در اختیار دو گروه خودروساز سایپا و ایران خودرو است و اتحاد استراتژیک بین این دو گروه تحول بزرگی در ارایه خدمات در صنعت خودرو کشور ایجاد کرده است.

وی افزود: خدمت‌رسانی به معنی یاری رساندن است و در این مسیر، شخصی می‌تواند خدمات درست به مشتری ارایه دهد که یاری‌رسان خوبی باشد و امیدواریم همه همکاران در دو شرکت سایپا و ایران خودرو در تعطیلات نوروز یاری‌رسان هموطنان باشند.

تیموری تصریح کرد: در حال حاضر ۲۷ میلیون خودرو در جاده‌های کشور وجود دارد و رسالت ما افزایش کیفیت خودروهای تولیدی است و باید تلاش کنیم با افزایش استاندارد و رساندن گارانتی خودرو به پنج سال، محصولات باکیفیت را تولید و به بازار عرضه کنیم.

مدیرعامل سایپا اضافه کرد: متاسفانه در دهه ۹۰ حجم تولید قطعات غیراستاندارد و قاچاق در کشور زیاد شد و باتوجه به کشش به سمت خدمات و قطعات ارزان‌قیمت، این موضوع باعث کاهش ضریب ایمنی و کیفیت خودروها در سطح جاده‌های کشور شد و برای جلوگیری از این مشکل باید با افزایش زمان گارانتی و خدمات‌دهی مناسب رضایتمندی مشتری را افزایش دهیم.

تیموری تاکید کرد: مدت زمان گارانتی خیلی از خودروسازان مطرح جهانی پنج ساله است و امیدوارم با این اتحاد استراتژیک که بین دو خودروساز بزرگ کشور صورت گرفته است، گارانتی پنج ساله را برای برخی از محصولات داخلی لحاظ کنیم و هم‌اکنون گروه سایپا برای خودروی آریا برنامه‌ریزی انجام داده که با افزایش شرایط کیفی، این خودرو با گارانتی پنج ساله به بازار عرضه شود.

مدیرعامل سایپا گفت: وقتی استاندارد گارانتی پنج ساله شود، کیفیت و ایمنی خودرو محفوظ می‌ماند به نحوی که قطعات بی‌کیفیت در بازار و لوازم یدکی‌ها روی خودرو نصب نمی‌شود.

او تصریح کرد: خوشبختانه در ماه‌های اخیر عرضه لوازم یدکی اصلی به بازار بیش از ۳۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و این لوازم براساس استاندارد تولید و با قیمت مناسب ارایه شده است بنابراین در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

بنابر اعلام سایپانیوز، تیموری خاطرنشان کرد: در دو شرکت سایپا و ایران خودرو تلاش خواهیم کرد تا از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم تا علاوه‌بر تولید محصولات باکیفیت، خدمات‌رسانی مطلوب و باکیفیت به هموطنان ارایه شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...