فروش میوه تنظیم بازاری ارزان‌تر از بازار

فروش میوه تنظیم بازاری ارزان‌تر از بازار

فروش میوه تنظیم بازاری ارزان‌تر از بازار؛ توزیع میوه تنظیم بازار در استان تهران آغاز شده و سیب و پرتقال تا 30 درصد کمتر از نرخ بازار فروخته می‌شود.

به گزارش ، در حالیکه مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان تهران گفت از توزیع سیب و پرتقال‌های عیدی ارزان‌تر از نرخ بازار خبر داده است اما اشاره‌ای به نرخ بازار نکرده است و روشن نیست که نرخ هر کیلوگرم سیب و پرتقال در بازار چند است که میوه‌های عیدی 20 تا 30 درصد کمتر از آن قیمت فروخته می‌شود.

چنانچه متوسط قیمت بازار سیب و پرتقال را کیلویی 25 هزار تومان در نظر بگیریم تا 30 درصد زیر قیمت بازار باید کیلویی 17500 تا 20 هزار تومان در میوه‌فروشی‌ها به شهروندان عرضه شود.

بنابر اعلام سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محمد لشکری در این‌باره گفت: بنابر تصمیمات کمیته راهبردی تنظیم بازار استان تهران، سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران مسئولیت توزیع میوه طرح تنظیم بازار (سیب درختی و پرتقال) را در میادین میوه و تره‌بار کلانشهر تهران و شهرستان ری برعهده دارد و توزیع شهرستانی که با نظارت سازمان تعاون روستایی استان تهران توسط بخش خصوصی ذخیره شده است با جانمایی غرفه‌ها و هماهنگی‌های لازم با مسئولان شهرستانی از 24 اسفند 1401 آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: سیب درختی و پرتقال سهمیه شهرستان‌های استان به مقدار کافی ذخیره شده و طی نظارت‌های صورت پذیرفته دارای کیفیت مطلوب بوده و برابر تصمیمات کمیته راهبردی تنظیم بازار استان، 20 تا 30 درصد کمتر از میانگین نرخ بازار در عرضه می‌شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...