ایکو 568 هزار خودرو تولید کرد

ایکو 568 هزار خودرو تولید کرد

ایکو 568 هزار خودرو تولید کرد؛ گروه صنعتی ایران خودرو در سال کاری ۱۴۰1 بیش از ۵۶۸ هزار دستگاه خودرو در دو بخش سواری و تجاری سنگین و نیمه‌سنگین تولید کرد که درمجموع تعداد آن به 630 هزار دستگاه خواهد رسید.

به گزارش ، گروه صنعتی ایران خودرو با همراهی شبکه تامین و قطعه‌سازان موفق به ثبت افزایش ۲۱ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۱ شد که با احتساب خودروهای تکمیل شده، خودروهای تجاری‌سازی و آماده عرضه، افزایش ۳۸ درصدی را تجربه کرده است.

در همین حال صدور فاکتور خودروها نیز به میزان ۳۸ درصد افزایش یافته و از ابتدای سال تا ۲۶ اسفندماه، فاکتور بیش از ۶۲۵ هزار دستگاه خودرو صادر شده که تا آخرین روز سال این تعداد افزایش نیز خواهد داشت.

این گزارش می‌افزاید، خودروهای عرضه شده توسط گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ افزایش ۳۷ درصدی نسبت به سال گذشته داشته و بر این اساس بیش از ۶۲۲ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا روز پایانی سال تحویل خودرو ادامه خواهد داشت.

بنابر اعلام ایکوپرس، با اضافه شدن خودروهای کامل در فرآیند آماده‌سازی حمل و خودروهای دارای پلاک آماده حمل، مجموع کل خودروهای قابل عرضه از ابتدای سال ۱۴۰۱ به بیش از ۶۶۳ هزار دستگاه رسیده است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...