یوسف نوری چک سفید نداشت

یوسف نوری چک سفید نداشت

یوسف نوری چک سفید نداشت؛ داستان بی‌نظمی در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان و اعتراضات رتبه‌بندی، فرجام یوسف نوری را به استعفا کشاند.

به گزارش ، پس از آنکه وزارت آموزش و پرورش در ارسال فهرست حقوق اسفندماه فرهنگیان و هماهنگی برای پرداخت مطالبات رتبه‌بندی ایشان، به بدترین شکل ممکن عمل کرد، آثار این نابسامانی دامن وزیر آموزش و پرورش را گرفت و سبب شد تا یوسف نوری در آغازین روز پس از تعطیلات نوروزی استعفای خود را تقدیم رییس جمهور کند.

در پی استعفای یوسف نوری و پذیرش آن از سوی سیدابراهیم رئیسی، رضا مرادصحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

در همین‌باره سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با انتشار بخشی از سخنان رییس‌جمهوری در روز یکم فروردین نسبت به استعفای وزیر آموزش و پرورش در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«‏رییس جمهور ۱ فروردین: هیچ‌کدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکردند که به صورت مستمر در دولت و در دستگاه‌ها حضور داشته باشند. به صورت مستمر در معرض ارزیابی هستند. اگر ببینم فردی توان یا صلاحیت خدمت جهادی به مردم را ندارد با نیروی باانگیزه و متخصص دیگری جابجا ‌می‌شود.»

گفتنی است رضا مرادصحرایی متولد ۱۳۵5 و دارای مدرک دکتری زبانشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی و استاد تمام این دانشگاه است که از اردیبهشت 1401به‌عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان انتخاب شد.

در این‌باره بیشتر بخوانید:

مطالبات رتبه‌بندی به فوریت پرداخت شود

چرا حقوق اسفند معلمان دیر پرداخت شد؟

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...