پایان عمر کارت سوخت جایگاهداران

پایان عمر کارت سوخت جایگاهداران

پایان عمر کارت سوخت جایگاهداران؛ براساس قانون بودجه 1402، جمع‌آوری کارت‌های آزاد بنزین از جایگاه‌های سراسر کشور در حال انجام است.

به گزارش ، رئیس انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی سراسر کشور در این‌باره گفت: اینکه مردم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند، خوب است ولی ما مخالف روش‌های اجباری و جمع‌آوری کارت‌ها به صورت سریع هستیم چراکه موجب ایجاد مشکلات زیاد برای مردم و جایگاهداران می‌شود.

اسدالله قلی‌زاده با بیان اینکه چرا در قانون بودجه به الزام استفاده از کارت سوخت شخصی تاکید شده است برای ما روشن نیست و تناسبی بین این دو نمی‌بینیم، اضافه کرد: با این حال همواره توصیه می‌کنیم مردم از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند و طی روزهای آتی حتما کارت سوخت همراه خود داشته باشند تا با مشکل و معطلی برخورد نکنند.

وی ادامه داد: اگر این روال ادامه یابد طی ماه‌های آینده در هر جایگاه فقط دو تا چهار کارت آزاد باقی می‌ماند، به عبارت دیگر تعداد کارت‌های آزاد تا ۷۰ درصد در جایگاه‌ها کمتر می‌شود، لازم است مسوولان به همه کسانی که کارت سوخت دریافت نکرده‌اند، کارت بدهند و کارت‌های المثنی نیز صادر و ارائه شوند.

به گفته انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی سراسر کشور، زمانی که مسوولان بدون حق نظر مشورتی از متخصصان تصمیماتی درباره توزیع سوخت می‌گیرند و چون خودشان در میدان عمل قرار ندارند، طبیعی است که مردم و جایگاهداران با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند.

سخنگوی صنف جایگاهداران در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: به‌طور قطع همه متخصصان مخالف روش‌های اجباری تند و بدون مشورت در این حوزه هستند و مشخص است که در موضوع سوخت راحت‌ترین راه‌حل لزوما بهترین راه‌حل نیست و این جمع‌آوری سریع کارت‌های آزاد مورد اعتراض مجموعه صنفی ما است و مشکلاتی را ایجاد می‌کند که بار اصلی آن روی دوش جایگاهداران است نه مسئولان تصمیم‌گیر، بنابراین در حال پیگیری موضوع هستیم.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...