برقراری سه پرواز هفتگی میان تهران و ریاض

برقراری سه پرواز هفتگی میان تهران و ریاض

برقراری سه پرواز هفتگی میان تهران و ریاض؛ در روزهای اخیر درخواست رسمی هواپیمایی کشوری عربستان سعودی به‌منظور برقراری سه پرواز در هفته از ایران خارج از پروازهای حج دریافت شد.

به گزارش ، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به از سرگیری روابط دیپلماتیک برمبنای دیپلماسی منطقه‌ای و براساس اصل حسن هم‌جواری اظهار داشت: برای گسترش همکاری ها، برقراری پروازهای ایران و عربستان علاوه برپروازهای حج مد نظر قرار گرفته است.

مهرداد بذرپاش یادآور شد: پیش از این 2 کشور در زمینه اجرای موافقت‌نامه عمومی همکاری‌های اقتصادی، بازرگانی، سرمایه‌گذاری، فنی، علمی و ... اراده قاطع خود را برای به‌کارگیری همه تلاش‌ها برای تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی اعلام کردند. بر این اساس برای گسترش همکاری ها، برقراری پروازهای ایران و عربستان علاوه برپروازهای حج مد نظر قرار گرفته است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت دیپلماسی منطقه‌ای افزود: سازمان هواپیمایی کشوری براساس وظایف ذاتی خود، همه کوشش خود را برای برقراری پروازها بین ایران و عربستان به کار خواهد بست.

بذرپاش اضافه کرد: همچنین از ماه‌ها قبل برای انجام مطلوب پروازهای حجاج تمام هماهنگی با هواپیمایی کشوری عربستان صورت گرفته است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...