شهردار تهران از پروژه پردیس خواجه نصیر بازدید کرد

شهردار تهران از پروژه پردیس خواجه نصیر بازدید کرد

شهردار تهران از پروژه پردیس خواجه نصیر بازدید کرد؛ شهردار تهران با حضور در محل پروژه طرح جامع دانشگاهی شهید رضایی‌نژاد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از میزان پیشرفت کار ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، روز سه‌شنبه 30 خردادماه 1402، شهردار تهران به همراه شهردار منطقه 4 و هیأت همراه، رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و معاونان ایشان، اعضای هیأت علمی و برخی از مدیران و مسئولان این دانشگاه از مراحل ساخت پروژه طرح جامع دانشگاهی شهید رضایی‌نژاد دانشگاه خواجه نصیر و ساخت پردیس علوم این دانشگاه در منطقه حکیمیه تهران و در همسایگی دانشکده هوافضا بازدید کرد.

در این بازدید حسن کریمی مزرعه‌شاهی، رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و مدیر امور طرح‌های عمرانی دانشگاه خواجه نصیر توضیحاتی درباره طرح تجمیعی و توجیهی پروژه و معرفی شرکت سمندیس به‌عنوان پیمانکار پروژه ارائه کردند.

در ادامه علیرضا زاکانی، شهردار تهران از پروژه طرح جامع دانشگاهی شهید رضایی‌نژاد دانشگاه خواجه نصیر به‌طور کامل بازدید کرد و ضمن ابراز رضایت از کارهای انجام شده تاکنون از سوی شرکت سمندیس، پیمانکار پروژه و عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس از میزان تعهدات انجام شده و پیشرفت قابل توجه پروژه قدردانی کرد.

زاکانی با اعلام رضایتمندی از میزان و سرعت پیشرفت و پیشبرد پروژه، دستوراتی درباره ارائه تمهیدات لازم برای تسهیل روند اداری و استفاده از ظرفیت‌های موجود صادر کرد.

به گزارش ، باتوجه به پشت سر گذشتن نزدیک به 4 ماه از کلنگ‌زنی ساخت پردیس علوم دانشگاه خواجه نصیر و پایان یافتن تقریبی مراحل خاکبرداری، پیمانکار تاکنون به همه تعهدات خود عمل کرده و از زمان‌بندی نیز جلوتر است.

در پروژه طرح جامع دانشگاهی شهید رضایی‌نژاد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی که با کلنگ‌زنی ساخت پردیس علوم این دانشگاه در منطقه حکیمیه تهران آغاز شده قرار است ابتدا سه دانشکده فیزیک، شیمی و علوم دانشگاه در قالب «پردیس علوم» ساخته شود.

متراژ پروژه بالغ‌بر 15 هزار مترمربع بوده و این سه دانشکده در سه برج شبیه و کنارهم قرار دارد و زمان اجرای آن 2 سال است.

طرح نما و محوطه‌سازی این مجموعه براساس المان‌های منسوب به خواجه نصیرالدین طوسی خواهد بود.

گفتنی است محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در سوم خردادماه امسال به همراه تنی چند از معاونان وزارتخانه از این پروژه بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با پیمانکار پروژه و قرار گرفتن در جمع کارگران و نیروی کار کارگاه با ابراز رضایتمندی از روند کار، اظهار داشت که هر دو طرف کارفرما و پیمانکار تا به این لحظه به تعهداتشان عمل کرده‌اند.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...