قطع سه ساعته آب ادارات بدمصرف پایتخت

قطع سه ساعته آب ادارات بدمصرف پایتخت

قطع سه ساعته آب ادارات بدمصرف پایتخت؛ براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تهران، ادارات پایتخت ملزم به کاهش 25 درصدی مصرف آب هستند.

به گزارش ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در این‌باره اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تهران (شرایط اضطرار آب تهران) مبنی بر الزام کاهش 25 درصدی مصرف آب ادارات و ارگان‌های شهر تهران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، این شرکت این اختیار را دارد تا آن دسته از ادارات که از این مصوبه تخلف کرده‌اند را با محدودیت قطع موقت آب روبه‎رو کند.

محسن اردکانی اضافه کرد: در شروع این طرح بالغ‌بر 10 اداره و ارگان با محدودیت روبه‌رو خواهند شد که در اولین نوبت، از اعلام نام این ارگان‌ها خودداری می‌شود اما چنانچه مصارف خود را تا حد 25 درصد کاهش ندهند و رفتار مصرف آنها تغییر نیابد، اسامی این ارگان‌ها در رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

اردکانی با بیان اینکه به این دسته از ادارات چندین بار تذکر داده شده است اما تاکنون این مصوبه را رعایت نکرده‌اند، افزود: با شروع این طرح، آب این دسته از ادارات به صورت موقت از ساعت 9 تا 12 قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه 6700 اشتراک اداری در شهر تهران وجود دارد، تصریح کرد: میزان مصرف آب ادارات در پایتخت به صورت ماهانه پایش می‌شود و تا زمان تغییر رفتار مصرف و کاهش 25 درصدی مصارف، اعمال این محدودیت‌ها ادامه دارد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...