تغییر نماینده چادرملو در هیات مدیره فلزیابان

تغییر نماینده چادرملو در هیات مدیره فلزیابان

تغییر نماینده چادرملو در هیات مدیره فلزیابان؛ بنابر تصمیم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، نماینده این شرکت در هیات مدیره شرکت توسعه معادن و اکتشافات فلزیابان کویر تغییر کرد.

به گزارش ، در مراسمی با حضور جمعی از مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ضمن تقدیر از خدمات محمدرضا شهبازی، فتوحی اردکانی به‌عنوان نماینده شرکت چادرملو در هیات مدیره شرکت فلزیابان منصوب شد.

معاون مالی و سرمایه انسانی چادرملو در این مراسم با اشاره به اهمیت شرکت فلزیابان به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه و بازوی عملیاتی و اجرایی چادرملو در امور اکتشاف گفت: باتوجه به اهداف ترسیم شده در استراتژی توسعه چادرملو، اکتشاف مهمترین اولویت شرکت است.

اسماعیل خرم افزود: همه تلاش مجموعه و شرکت‌های زیرگروه ازجمله شرکت توسعه معادن و اکتشافات فلزیابان کویر که با در اختیار داشتن مدرن‌ترین تجهیزات حفاری به‌طور مستقیم در همین زمینه فعالیت دارد، تحقق این هدف مهم برای رسیدن به تولید پایدار و ایجاد ارزش افزوده است.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، خرم در پایان این مراسم با تجلیل از خدمات شهبازی و آرزوی توفیق برای وی، فتوحی اردکانی را به‌عنوان نماینده جدید چادرملو در هیات مدیره فلزیابان معرفی کرد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...