شاخص کل بازهم ریخت

شاخص کل بازهم ریخت

شاخص کل بازهم ریخت؛ شاخص کل بازار سهام همچنان در مدار نزولی قرار دارد و همچون روزهای گذشته امروز هم با ریزشی ۱۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش ، بازار سهام نخستین روز کاری هفته را همانند دو سه ماهه اخیر در مدار نزولی قرار دارد و کاهش روزافزون ارزش معاملات نشان از عدم رغبت سرمایه‌گذاران خرد به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه دارد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 16 هزار واحدی به 1 میلیون و 957 هزار واحد رسید و به میانه‌های کانال یک میلیون و 900 هزار واحدی نزدیک شد.

همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی8  هزار واحدی به ارتفاع 677 هزار واحد رسید.

بنابر اعلام تسنیم، سه نماد «فولاد»، «شستا» و «فملی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «فجهان»، «آریا» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند. همچنین سه نماد «شهر»، «شستا» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار سرمایه و سه نماد «فن‌افزار»، «دی» و «نیان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

گفتنی  است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مبلغ 3 هزار میلیارد و 700 میلیون تومان بود و حقیقی‌ها در روز جاری حدود 590 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 58 نماد در محدوده مثبت و 352 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 87 نماد در محدوده مثبت و 239 نماد در محدوده منفی معامله شدند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...