قطار فوق‌العاده تهران کرمانشاه به ریل آمد

قطار فوق‌العاده تهران کرمانشاه به ریل آمد

قطار فوق‌العاده تهران کرمانشاه به ریل آمد؛ شرکت رجا از راه‌اندازی قطار فوق‌العاده تهران – کرمانشاه درراستای ایجاد سهولت در حمل‌و‌نقل زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش ، عضو هیأت مدیره رجا در این‌باره اظهار داشت: باتوجه به استقبال زائران اربعین از قطارهای رجا، این شرکت علاوه‌بر قطارهای قبلی، امکان خرید بلیت قطار فوق‌العاده تهران – کرمانشاه و بالعکس را از 7 تا 17 شهریورماه 1402 ایجاد کرده که همه روزه آماده جابه‌جایی مسافران و زائران است.

علیرضا علی‌سلیمانی با بیان اینکه نوع قطار در نظر گرفته شده برای این مسیر از نوع واگن‌های 4 ستاره اتوبوسی صبا است، افزود: مسافران برای رزرو بلیت می‌توانند علاوه‌بر مراجعه به وبگاه رجا www.raja.ir یا از طریق شماره تلفن شبانه‌روزی 1539، مراجعه حضوری به آژانس‌های فروش و دیگر وبگاه‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز فروش بلیت نیز اقدام به تهیه بلیت کنند.

وی با اشاره به قیمت حدود 211 هزار تومانی هر بلیت در این مسیر، اضافه کرد: ساعت حرکت این قطار از مبدأ تهران همه روزه ساعت 23:59 و برگشت نیز از مبدأ کرمانشاه ساعت 15:10 است.

عضو هیأت مدیره رجا تصریح کرد: هم‌و‌طنان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهای بلیت، ساعت حرکت و دیگر اطلاعات مرتبط با سفر با قطارهای رجا می‌توانند از طریق تلفن 1539 به صورت شبانه‌روزی تماس بگیرند یا به وبگاه این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...