جذب کارشناس معاونت فناوری اطلاعات در بانک گردشگری
جذب کارشناس معاونت فناوری اطلاعات در بانک گردشگری؛ بانک گردشگری در فراخوانی برای تامین و تکمیل کادر اجرایی مورد نیاز خود، در سطح شغلی کارشناس معاونت فناوری اطلاعات دعوت به همکاری میکند.
به گزارش صنعتصنف، بانک گردشگری (غیردولتی- سهامی عام) در نظر دارد بهمنظور تامین و تکمیل کادر اجرایی مورد نیاز خود، از دانشآموختگان دانشگاههای معتبر، در سطح شغلی کارشناس معاونت فناوری اطلاعات (غیربازنشسته) دعوت به همکاری کند.
مهلت ثبتنام دانشآموختگان برای استفاده از این فرصت تا تاریخ یکم آبانماه 1402 بوده و این مدت تمدید نخواهد شد.
متقاضیان باید پس از ثبتنام در وبسایت، کپی برابر اصل محضری همه صفحات شناسنامه، کارت ملی، مدارک تحصیلی و تصویر مدارک دورههای آموزشی سپری شده و رزومه و فهرست بیمه تامین اجتماعی خود را حداکثر تا تاریخ 10 آبانماه 1402 به اداره سرمایه انسانی بانک گردشگری به آدرس تهران، سعادتآباد، بلوار فرهنگ، نبش کوی نو، کدپستی 1997734537 ارسال کنند.
گفتنی است به تقاضاهای بدون ارسال مدارک یاد شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
متقاضیان علاوهبر دارا بودن شرایط عمومی باید دارای حداقل دانشنامه کارشناسی از میان رشتههای «مهندسی فناوری اطلاعات (همه گرایشها)، مهندسی کامپیوتر (همه گرایشها)، مهندسی برق (همه گرایشها)، مدیریت فناوری اطلاعات (همه گرایشها) و هوش مصنوعی از یکی از دانشگاههای سراسری، آزاد یا پیام نور باشند.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک گردشگری، از میان درخواستهای متقاضیان، افراد واجد شرایط، انتخاب و بهمنظور اقدامات بعدی، اطلاعرسانی به ایشان از طریق تماس تلفنی یا پیامک، فقط به شماره تماسهای مندرج در فرم ثبت تقاضا صورت خواهد پذیرفت.
چنانچه بانک در هر مرحله از فرآیند جذب، متوجه عدم رعایت «اصل صداقت» در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم مربوطه از سوی متقاضی شود، موضوع، کان لم یکن و بلااثر خواهد بود.
ارائه مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده و شرکت در مصاحبههای روانشناختی و تخصصی، هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد کرد.
ثبت دیدگاه