اجرای ۱۳۴۲ طرح اشتغالزایی در 53 روستای کرمان

اجرای ۱۳۴۲ طرح اشتغالزایی در 53 روستای کرمان

اجرای ۱۳۴۲ طرح اشتغالزایی در 53 روستای کرمان؛ شرکت گل گوهر و بنیاد برکت به صورت مشترک بالغ‌بر ۱۳۴۲ طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور را در 53 روستای هدف اجرا کرده‌اند.

به گزارش ، در قالب قرارداد بنیاد برکت با شرکت گل گوهر، تاکنون حدود یکهزار و ۳۴۲ طرح اشتغالزایی با اشتغال بیش از ۴۰۲۶ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در 53 روستای استان کرمان ایجاد شده است.

در سال 1400 تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد برکت در قالب طرح شمسا با شرکت گل گوهر امضا شد که در قالب این تفاهم‌نامه به متقاضیان اشتغال و کارآفرین تسهیلات پرداخت شد.

گفتنی است شرکت گل گوهر تاکنون با بنیاد برکت به صورت مشترک ۱۳۴۲ طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور را در 53 روستای هدف اجرا کرده‌اند. این طرح‌ها با اولویت ایجاد اشتغال در مناطق هدف اجرا شده است.

براساس قراردادهای منعقده، بنیاد برکت چندبرابر آورده مالی شرکت گل گوهر، حمایت مالی از طرح‌های اشتغالزایی را انجام می‌دهد.

این اقدام با هدف مردمی‌سازی اشتغال با کمک خیرین حقیقی و حقوقی در مناطق محروم و کم‌برخودار برای اشتغال کارآفرینان صورت گرفته است.

بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد برکت، شرکت گل گوهر به شدت پیگیر ایجاد اشتغال به ویژه برای جوانان، کارآفرینان و بانوان سرپرست خانوار است و بنیاد برکت درراستای قدردانی از زحمات و حمایت‌های این شرکت در حوزه حمایت و ایجاد طرح‌های اشتغالزایی به مدیرعامل  این شرکت، تندیس نشان عالی برکت اهدا کرد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...