مشکلات گمرکی خود را اینجا بنویسید

مشکلات گمرکی خود را اینجا بنویسید

مشکلات گمرکی خود را اینجا بنویسید؛ پیرو تفاهم‌نامه میان اتاق بازرگانی تهران با گمرك، اعضای اتاق می‌توانند درصورت تمایل مسائل و مشکلات خود با گمرکات کشور را جهت بررسی و پیگیری در درگاه بارگذاري کنند.

به گزارش ، محمودرضا طاهری، معاون توسعه خدمات کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران در این‌باره اعلام کرد که درراستای اجرایی شدن تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق تهران و گمرک، اعضای اتاق تهران می‌توانند مشکلات گمرکی خود را برای بررسی اولیه و پیگیری به اتاق تهران اعلام کنند.

به‌دنبال امضای یک تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی تهران و گمرك درراستای حل مشکلات فعالان اقتصادی در این نهاد مهم تجارت خارجی، معاون توسعه خدمات کسب‌وکار اتاق تهران اعلام کرد که پیگیر حل مشکلات فعالان اقتصادی به صورت موردی خواهد بود.

بنابر اعلام روابط عمومی اتاق تهران، محمودرضا طاهری با اشاره به برگزاری سه جلسه کارگروه مشورتی اتاق تهران و گمرک گفت: در سومین نشست این کارگروه مصوب شد هر کدام از اعضای اتاق بازرگانی تهران که برای انجام تشریفات گمرکی با مشکل روبه‌رو شده‌اند، این مشکل را به مشاوران گمرکی معاونت کسب‌وکار اتاق تهران اعلام کنند تا مساله پس از بررسی و ارزیابی اولیه، توسط این معاونت پیگیری شود.

او اعلام کرد که این مشکلات پس از بررسی اولیه، در نشست‌های کارگروه مشترک اتاق تهران و گمرک مطرح شده و با هدف حل مساله، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مشکلات گمرکی را اینجا بنویسید
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...