انتصاب مدیر امور مهندسی زیرساخت ایران زمین

انتصاب مدیر امور مهندسی زیرساخت ایران زمین

انتصاب مدیر امور مهندسی زیرساخت ایران زمین؛ طی مراسمی با حضور مدیران عالی بانک ایران زمین، حسین سماوات به‌عنوان مدیر امور مهندسی زیرساخت این بانک منصوب شد.

به گزارش ، در این مراسم مدیرعامل بانک ایران زمین به کارگیری نیروهای متخصص و مستعد در بخش‌های اجرایی و مدیریتی را از اولویت‌های اصلی بانک بیان کرد.

عبدالمجید پورسعید افزود: استفاده از تجربیات مدیران باسابقه و پرورش نیروهای جوان، می‌تواند عامل موثری در ایجاد انگیزه و افزایش مشارکت نیروی‌های جوان در بخش‌های مختلف بانک باشد.

علیرضا کریمی، عضو هیأت سرپرستی بانک نیز حضور نیروهای جوان در بخش مدیریتی را باعث ایجاد نشاط و ترغیب کارکنان سازمان به یادگیری و افزایش رقابت سالم دانست و گفت: بی‌شک با افزایش سطح علمی و تخصصی همکاران، میزان رضایت مشتریان هم افزایش خواهد داشت.

قدرت‌اله عبداللهی، دیگر عضو هیأت سرپرستی بانک هم مدیریت امور مهندسی زیرساخت را بخشی بااهمیت و حساس بیان کرد و گفت: حوزه فناوری اطلاعات بانک همچون نبض سازمان است و توسعه این حوزه موجب ارائه سرویس‌های مطلوب‌تر به مشتریان خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی، در پایان مراسم حکم مدیر امور مهندسی زیرساخت بانک ایران زمین توسط مدیریت ارشد بانک به حسین سماوات اهدا شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...