مردم خودرو نخرند

مردم خودرو نخرند

مردم خودرو نخرند؛ وزیر صمت از مردم خواست برای خرید خودرو عجله نکنند و در شرایط بهتری – که البته معلوم نیست چه زمان خواهد بود – خرید خودروی خود را انجام دهند.

به گزارش ، وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این مطلب گفت: خودرو‌های دپو شده در انبار نداریم و درحقیقت آنچه وجود دارد خودرو‌های ناقص است که در حال تکمیل آنها هستیم.

عباس علی‌آبادی در سفر به بروجرد در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی این شهرستان با بیان اینکه میزان تولید خودرو در تیرماه 1403 به حدود ۶ هزار دستگاه در روز نزدیک می‌شود و واردات نیز همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: پیش از پرداختن به مشکلات که به‌طور طبیعی در همه جا وجود دارد، باید از مزیت‌ها و ظرفیت‌ها نیز گفته شود؛ امروز چیزی که اینجا دیدیم اشتیاق بود و خوشحالیم که در استان لرستان و شهرستان بروجرد، مردمی مهربان و سختکوش زندگی می‌کنند.

علی‌آبادی درباره خرید خودرو یادآور شد: به خانواده‌ها و مردم توصیه می‌کنم عجله نکنند و اطمینان داشته باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت و می‌توانند در شرایط بهتری خرید خودروی خود را انجام دهند؛ اکنون در زمینه خودرو‌های برقی، واردات با شتاب صورت می‌گیرد، زیرا با این کار هم مشکل مردم برطرف می‌شود و هم مشکلات کشور در زمینه آلودگی هوا و محیط زیست رفع خواهد شد.

بنابر اعلام تسنیم، وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در زمینه توسعه زیرساخت‌ها هم کار‌های بسیار خوبی انجام شده و اکنون نیز سه هزار شارژر خودرو‌های برقی ساخته شده و این روند نیز همچنان ادامه دارد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...