چادرملو پا به لیگ برتر گذاشت

چادرملو پا به لیگ برتر گذاشت

چادرملو پا به لیگ برتر گذاشت؛ تیم فوتبال چادرملو اردکان پس از کسب پیروزی در آخرین بازی خود در لیگ دسته یک توانست به جمع 16 تیم لیگ برتر فوتبال ایران راه پیدا کند.

به گزارش، تیم فوتبال چادرملو با پیروزی مقابل «دریای بابل» پس از 19سال، استان یزد را صاحب یک نماینده لیگ برتری کرد.

شاگردان سعید اخباری در این بازی برابر تیمی به میدان رفتند که در هفته‌های اخیر عزم خود را برای ماندن در لیگ دسته اول جزم کرده و برای آنها این مسابقه در ورزشگاه شهید نصیری حکم بقا را داشت ولی اراده پولادین مردان چادرملو که جدال نفسگیری با فجر شهید سپاسی شیراز برای صعود به لیگ برتر داشته‌اند قوی‌تر بود و این بازی را به نفع خود به پایان رساندند و شب باشکوهی را برای یزدی‌ها رقم زدند.

تیم فوتبال چادرملو اردکان با این صعود توانسته است بعد از 19 سال شهر اردکان و استان یزد را صاحب یک تیم در لیگ برتر کند و موجب خوشحالی مردم و هوادارن این تیم شود.

تیم چادرملو با کسب 73 امتیاز بالاتر از تیم فجر سپاسی شیراز در جدول قرار گرفت و به‌عنوان تیم دوم دسته یک پس از تیم خیبر خرم‌آباد، پا به لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

پیام تبریک مدیرعامل و رییس هیأت مدیره

پس از راهیابی تیم فوتبال باشگاه ورزشی چادرملو به لیگ برتر کشور، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پیامی کسب این موفقیت را به مدیرعامل باشگاه ورزشی، اعضا هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال و هواداران پرشور این تیم تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است:

«صعود مقتدرانه تیم فوتبال چادرملو اردکان به لیگ برتر فوتبال کشور را به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه و تمامی بازیکنان دست‌اندرکاران تیم فوتبال چادرملو اردکان صمیمانه تبریک عرض می‌کنیم.

بی‌تردید کسب این افتخار پس از سال‌ها در استان یزد، حاصل تلاش، اراده پولادین و شایستگی همه دست‌اندرکاران و ورزشکاران مجموعه باشگاه ورزشی چادرملو و حمایت‌های  مسئولان  دلسوز استان و شهرستان  بوده است. امید می‌رود روند موفقیت‌های این تیم با همیت و انسجام همچنان تداوم یابد و موجبات نشاط مردم  شریف اردکان و استان یزد و همه کارکنان سختکوش مجموعه‌های معدنی و صنعتی چادرملو را  فراهم کند».

از سوی دیگر محمود صلاحی، رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز در پیامی نوشت:

«افتخارآفرینی تیم فوتبال چادرملو اردکان در مسیر دشوار رقابت و صعود به لیگ برتر فوتبال ایران در امتداد موفقیت‌های مجموعه معدنی و صنعتی چادرملو، نویدبخش افقی نو و چشم‌اندازی جدید برای این مجموعه عظیم است.

این موفقیت و صعود شايسته را به همه اهالی ديار استان یزد به ويژه مردم شريف شهرستان اردکان تبريك عرض می‌كنم.

بدون ترديد این موفقیت، موجب تقويت اميد و همدلی در بين آحاد جامعه و به خصوص جوانان خواهد شد و زمينه مناسبی براي ظهور و بروز استعدادهای ورزشی منطقه ايجاد خواهد كرد.

شیرین‌تر از صعود، شور و نشاطی است که بواسطه این توفیق در بین کارکنان مجموعه صنعتی چادرملو و نوجوانان و جوانان ورزش دوست این سامان پدید آمده است.

اينجانب ضمن تبريك اين صعود غرورانگيز، به نوبه خود از تلاش همه بازيكنان، كادر فنی، مسئولان باشگاه، مديران مجموعه صنعتی و معدنی چادرملو، مديران استان و شهرستان به‌ویژه محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده سابق مردم اردکان در مجلس که نقشی موثر و بسزا در ایجاد و پویایی باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو اردکان داشتند و همه كسانی كه باعث خلق اين صعود و شادی مردم شدند صميمانه تشكر می‌كنم.

امیدوارم با برنامه‌ریزی مدون، این موفقیت‌ها تداوم یابد و تیم فوتبال چادرملو اردکان نماینده شایسته‌ای برای استان یزد در لیگ برتر فوتبال ایران باشد».
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...